kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۳۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

برای شکستن سلطه و اراده فکری دشمن راه و مسیری جز جهاد کبیر نیست

نماینده ولی‌فقیه در سپاه جهاد برابر دنیاگرایی، فتنه، نفوذ و تحریف را رسالتی خطیر و مهم توصیف کرد و گفت: برای شکستن سلطه و اراده فکری دشمن، راه و مسیری جز جهاد کبیر نیست.



حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت ایران اسلامی، پاسداری را فرهنگ و نعمتی بی‌بدیل از جانب خداوند متعال توصیف کرد و گفت: پاسداری فرهنگ جهاد پیوسته در راه خداست و جهاد در راه خدا تعطیل شدنی نیست.
به گزارش مهر، وی جهاد برابر دنیاگرایی، فتنه، نفوذ و تحریف را رسالتی خطیر و مهم توصیف و خاطرنشان کرد: برای شکستن سلطه و اراده فکری دشمن، راه و مسیری جز جهاد کبیر نیست.
حجت‌الاسلام صادقی اظهار داشت: فلسفه وجودی و رسالت پاسداری سپاه تغییرناپذیر است اما مأموریت‌های سپاه و بسیج بر اساس اقتضائات زمان دچار تغییر خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیان داشت: امروز صیانت از انقلاب اسلامی که اسلام ناب را زنده کرده و حیاتی دوباره بخشیده است در هر عرصه‌ای باشد جلوه‌های پاسداری در آن متجلی می‌شود.
وی با قدردانی از زحمات و خدمات سردار قریشی در مدت تصدی مسئولیت معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، گفت: سردار قریشی عزیز ما در طی مدت حضور در سپاه روحیه اخلاص و ولایتمداری را در تمامی عرصه‌ها حفظ کرده‌اند و همواره با روحیه جهادی به انجام مأموریت‌های خود پرداخته‌اند.
حجت‌الاسلام صادقی در توصیف معاون هماهنگ‌کننده جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نیز افزود: سردار فرجیان‌زاده از فرماندهان ایثارگر و جهادگر ما هستند و امیدواریم با روحیات دینی، انقلابی و معرفتی که ایشان را با آنها می‌شناسیم و سوابق درخشان ستادی و قدرت مدیریتی، مأموریت‌های مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه را دنبال کنند. سردار قریشی در این مراسم اخلاص، معنویت، ولایتمداری مجاهدت و عمل انقلابی را از وجوه ممتاز و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: امروز مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در تعامل و همراهی کامل با مجموعه فرماندهی قرار دارد. سردار فرجیان‌زاده نیز در این مراسم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان امید مستضعفان جهان و خاری در چشم دشمنان نام برد و بیان داشت: با گذشت بیش از چهار دهه از کلام نورانی حضرت امام(ره) که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و با مشاهده روند توطئه‌ها، فتنه‌ها و تحریم‌های دشمنان روزبه‌روز عمق نگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی و یقین ما به این فرمایش بیشتر می‌شود.