kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۷۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* گرامی باد یاد و نام قهرمانان عملیات‌های اسفند (خیبر و بدر) در جزایر مجنون و هور‌العظیم. سلام و درود خداوند بر امام شهیدان و شهدای این عملیات‌ها و دفاع مقدس و مدافعان حرم. سلام بر همت‌ها، باکری‌ها، سلیمانی‌ها و...
2943---0916 و 6455---0910
* از دستگاه دیپلماسی با این همه تجارب و بدعهدی‌ دشمنان در برجام و پسابرجام انتظار می‌رود که پخته‌تر عمل کند و به فرمایش اخیر حضرت آقا توجه و عمل کند که فرمودند: «این دفعه فقط عمل» یعنی برداشتن تمام تحریم‌ها و راستی‌آزمایی توسط ما. لطفا با ارسال پالس‌های دشمن‌پسند او را در اهداف پلیدش یاری نکنید.
وحیدیان
* دلسوزان باید مراقب برخی از مجریان باشند که با ارسال پالس به طرف غربی، اشتیاق خود را از مذاکره به او نشان می‌دهند و به دنبال فاجعه‌ای بدتر از برجام هستند!
6712---0935
* همین عقب‌نشینی نمایشی شیطان بزرگ و هم کوتاه‌آمدن دیگر غربی‌ها هم ثمره خط مقاومت و مصوبه مجلس است وگرنه از دیپلماسی منفعل آبی گرم نمی‌شود.
6807---0913
* دیپلماسی یک وسیله و زبان گفت‌وگو برای نتیجه گرفتن در حل اختلاف موجود است ولی متأسفانه این دولت مذاکره و دیپلماسی را به عنوان هدف خود قرار داد و در نتیجه دشمنان را گستاخ‌تر کرد.
3107---0902
* تنها راه برون‌رفت از این همه نابسامانی‌ها و مشکلات اقتصادی مردم، بر سر کارآمدن دولت و مسئولین جهادی است که با انتخاب صحیح مردم صورت خواهد پذیرفت. برای نمونه اگر از ابتدای شروع کرونا در کشور از دانشمندان جوان کشورمان حمایت می‌شد الان اولین کشوری بودیم که واکسن خود را جهانی کرده بودیم. چشم دوختن به بیگانه جز حسرت، نصیبی برای ما ندارد.
0811---0914
* آقای عراقچی در مورد راستی‌آزمایی اقدام آمریکایی‌ها در بازگشت به برجام گفته آمریکا نفت ما را بخرد و پول آن را برگرداند. در حالی که آمریکا باید اول پول نفت‌هایی را که قبلا برده بپردازد و سپس وارد معامله جدید با آنها بشویم.
6807---0913
* کاش دولت به جای پرکردن راکتور هسته‌ای کشور با بتون این مراکز را زیرنظر آژانس پلمب می‌کرد تا مثل الان که آمریکایی‌ها به تعهدات خود عمل نکرده‌اند برای برگشت به حالت سابق متحمل هزینه‌های سنگین نمی‌شدیم.
0220---0935
* «دست رد محکم یمن به سینه بایدن» یادداشت روز به قلم آ‌قای زارعی فوق‌العاده بود. دست مریزاد. وقتی به یاد می‌آوریم که یمن همسایه چندانی ندارد بی‌اختیار آرزو می‌کنیم که کاش چند کیلومتر مرز زمینی با ما داشت و غیر از ادوات نظامی، حداقل نیازهای پزشکی و غذایی آنها را برآورده می‌کردیم و شاهد پیکرهای نحیف و بیمار این کودکان معصوم که از سوءتغذیه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، نبودیم! خدایا ما را ببخش که نمی‌توانیم به این مظلومان کمک کنیم.
3949---0912 و 0049---0911
* افزایش قیمت دلار در اثر اقدامات دولت، باعث شد که قیمت‌ها افزایش سرسام‌آور 5-6 برابری پیدا کنند و در نتیجه جوانان تن به ازدواج ندهند. لازم است دولت آستین‌ها را بالا بزند و با مشوق‌های تجربه‌شده کشورهای دست به گریبان با مشکل پیری جمعیت این مسئله را حل کند.
8502---0913 و 2843---0910
* افراد رانت‌خواری که برای سودجویی هرچه بیشتر کارخانه‌های واگذار شده را به تعطیلی کشانده و کارگران را اخراج و بیکار کرده‌اند باید جلوی دوربین به مردم معرفی بشوند این افراد زالوصفت با عوامل فاسد دوره شاه ملعون فرقی ندارند.
8857---0992
* واقعیت این است که در شرایط سخت به وجود آمده توسط این دولت ما مردم نیز به نوبه خود مقصریم. چرا که درست انتخاب نکردیم و فریب شعارهای اغواگرانه انتخاباتی این جماعت را خوردیم.
8288---0935
* کاش اهتمامی را که دولت در ثابت نگه‌داشتن یارانه‌ها دارد در ثابت نگه‌داشتن قیمت‌ها هم داشت!
4735---0912
* همسر یک خانم ورزشکار اسکی مخالف به خارج رفتن او شده ولی یک عده به حریم خصوصی این خانواده ورود پیدا کرده و قصد دخالت دارند. باعث تاسف است که ورزش و رفتن به خارج برای یک عده هدف شده تا حدی که حاضر به متلاشی شدن کانون گرم یک خانواده هستند.
نادری
* وزارت راه و شهرسازی باید با مدیریت انقلابی، انقلابی در جاده‌سازی کشور به وجود آورد، به‌گونه‌ای که تمام راه‌های خودروهای سبک و سنگین از هم جدا شوند تا هم تلفات انسانی و هم حجم ترافیک کشور کمتر شود. این اقدام به اشتغال‌زایی نیز کمک می‌کند.
0685---0916
* رادیو انقلاب رادیوی مفیدی بود و می‌توانست بعد از بهمن‌ماه نیز به روشنگری ادامه دهد ولی معلوم نیست چرا آن را قطع کردند و ما شنوندگان این رادیو بی‌بهره شده‌ایم.
9915---0914
* شهرستان خرم‌آباد به دلیل اینکه در این سالها رشدی نکرده و از سوی دیگر کارخانه‌های آن از رده خارج و تعطیل شده‌اند از یک شهر تولید کننده بیرون آمده به صورت یک شهر مصرف‌کننده محض درآمده است. چه کسی مسئول است؟
0685---0916
* بانک‌های خصوصی که مثل قارچ در کشور تکثیر شده‌اند بزرگ‌ترین ضربه را به اقتصاد و معیشت مردم وارد کرده‌اند و می‌کنند. برای بهبود این وضعیت بی‌سر و سامان داشتن چند بانک قابل کنترل کافی است.
8495---0911
* لغو محدودیت‌های کرونایی توسط مسئولین از یک طرف و بی‌توجهی بعضی از افراد جامعه نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی دیگر موجب طولانی شدن درگیری کشور با این ویروس منحوس شده به طوری که همه به زحمت افتاده‌ایم و هزینه می‌دهیم.
8110---0915
* از مسئولین دانشگاه شهید رجایی فرهنگیان درخواست داریم تدبیری بیندیشند که در کار صدور گواهی‌نامه فراغت از تحصیل فارغ‌التحصیلان متعهد خدمت بهمن 99 تسریع به عمل آید و مشکل به کارگیری و برقراری حقوق این عده برطرف شود.
5255---0915
* قسمت وسیعی از جاده بزرگ‌راه اصفهان- تهران به ویژه اصفهان- کاشان قم و خصوصا چند کیلومتر قبل از عوارضی آن بسیار خراب و پر از دست‌انداز و آسفالت نامرغوب است که ضمن خطرآفرینی، آسیب‌های زیادی به خودروها وارد می‌کند. از مسئولین امر درخواست می‌شود به تعمیرات اساسی آن همت گمارند. همچنین نصب علائم هشداردهنده و شبرنگ و چراغ‌های اضطراری خورشیدی بیشتری مورد نیاز است.
محمود بلیغیان- اصفهان
* ساخت پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی از مصوبات سفر دکتر نوربخش از طرف دولت به شهرستان قائن در چهارسال پیش بود و کلنگ آن همان زمان به زمین زده شد. مسئولین امر پاسخ بدهند چرا با گذشت چندین سال این پروژه پیش نرفته است؟
5255---0915
* از زحمات کادر کشیک شرکت گاز شهر تبریز که نیمه شب با یک تماس 6 واحد را از سرما نجات داده و مشکل گاز قطع شده را رفع کردند تشکر می‌کنم.
3087---0914
* برای بنده و خیلی‌های دیگر سوال است که چرا با وجود تعداد زیادی جوانان
تحصیل کرده دانشگاهی شوراهای حل‌اختلاف بجای افراد بازنشسته و غیرمرتبط با رشته حقوق از دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته حقوق که بی‌کار هستند استفاده نمی‌کنند؟
8495---0911