kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



حضور پررنگ زنان ایرانی در مناسبت‌های بین‌المللی
 دانیال معمار: «ماجرای مربی تیم‌ اسکی بانوان تلخ بود، اما نباید آن را به مشکل زنان ورزشکار ایران تعمیم داد. همین سال قبل بانوان ۵۷۵ مدال در مسابقات بین‌المللی کسب کردند که حاصل ۱۸۲ اعزام بود. ۸۰ خانم ایرانی هم سال قبل مسابقات جهانی را داوری کردند. حتی ۸۴ کرسی مدیریتی ورزشی در جهان برای زنان ایران است.»
آمریکا را چه به حقوق بشر؟
 امیر ضرابی: «بعد از روشن شدن دخالت FBI در قتل مارتین لوتر کینگ و فرد همپتون، حالا نوبت مالکوم ایکس است. کشوری که قهرمان‌های ملی و مدنی خود را اینچنین به قتل رسانده است، چه وجاهتی برای دفاع از حقوق بشر دارد؟»
امضایی که تضمین است
 کاربری نوشت: «رئیسی با یه امضا کارخانه قند یاسوج رو احیا کرد و 1000 کارگر بیکار شده برگشتند سرکار. کاش یه عده یاد می‌گرفتند امضایی که تضمین است، همین امضاییه که کارخانه‌ها رو احیا می‌کنه، نه احیاء برجام.»
دولت به مصوبه مجلس عمل کند
 جعفر راستی: «مجلس انقلابی به جای سلفی با فلان اروپایی چشم آبی با تصویب قانون اقدام راهبردی دست دولت را در تعامل عزتمندانه با دنیا پر کرد. دولت با لغو پروتکل‌ الحاقی و عمل در برابر عمل پازل قدرت ایران را تکمیل کند تا مردم ثمره آن را در اقتصاد هم ببینند.»
یادشان گرامی
 محمدمهدی همت با انتشار این تصویر نوشت: «سوم اسفند ١٣٦٢؛ ٢١:٣٠ شب؛ عمليات خيبر آغاز شد. پدرم شهید حاج محمد ابراهیم همت در اين عمليات به شهادت رسید. این عملیات نخستين عمليات آبى خاكى ايران بود. ياد و نام شهدای عملیات خیبر گرامى باد.»