kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۱۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* آقای رئیس‌جمهور! سفر با برکت رؤسای قوای محترم قضائیه و مقننه به دو کشور همسایه (عراق و روسیه) و سخنان عزتمندانه و انقلابی آنان نشان داد که جای خالی دولت انقلابی کاملا احساس می‌شود! و نشان داد که با اقتدار می‌توان به منافع کشور دست یافت نه با التماس و منتظر شیطان ماندن.
7250---0919 و 3356---0919
* مدعیان حقوق بشر غربی اگر صداقت دارند به پیشنهاد رئیس محترم قوه قضاییه ما پاسخ دهند و راه را برای بازدید بازرسان ما از وضع زندان‌های خود مهیا کنند!
8902---0914
* مسئولیت بعضی از کسانی که در دولت تدبیر جا خوش کرده‌اند اقتضا می‌کند که در سخنان خود نقشه‌های دشمن را نقش بر آب نمایند ولی متأسفانه به‌دلیل کج‌فهمی و یا نفهمیدن زبان دیپلماسی درست در پازل دشمن حرکت و برای نظام هزینه درست می‌کنند؟! واقعا جای بسی تأسف و تأثر است.
5485---0912 و 6043---0916
* مکان مقدسی مثل حسینیه جماران که روزگاری با سخنرانی‌های امام راحل(ره) دنیا را به وجد می‌آورد و شیاطین را به وحشت می‌انداخت چرا اکنون مورد طمع دشمنان واقع شده است؟! کاش در بیت امام راحل(ره) فرد ولایت‌پذیر و با درایتی پیدا شود که منافقین سنگر گرفته در زوایای این بیت شریف را رسوا و آنجا را پاکسازی نماید.
حجازی- بابلسر
* همان‌طور که شیطان بزرگ به دنبال تحمیل برجام 2 و نابودی موشک‌های امنیت‌آفرین این کشور هستند دولتمردان هم در کنار مطالبه رفع تحریم باید درخواست تحویل طراحان و مجریان به شهادت رساندن سردار دلها و دکتر فخری‌زاده و خروج بیگانگان از منطقه را مطرح کنند.
8397---0912
* با توجه به چالش پیری جمعیت کشور، از مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود طرح تقویت ازدواج جوانان و بسته‌های حمایتی برای آنها و فرزندآوری را هرچه سریع‌تر به صحن مجلس بیاورد و تصویب کند. اگر گذری بر کشورهای بیگانه داشته باشید خواهید دید که چگونه به این موضوع اهمیت می‌دهند و برای آن هزینه می‌کنند.
8896---0905 و 7250---0919 و2842---0910
* اصلاح‌طلبان خبر از تشکیل نهادی به نام «ناسا» (نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان) داده‌اند ولی بنده فکر می‌کنم این عنوان مخفف «ناسازگاران ایرانی دنباله‌رو آمریکا» باشد. دیگران چطور؟
4728---0912
* در جنگ 8 ساله تحمیلی منافقین کوردل در کنار صدام با ملت جنگیدند و لیبرال‌ها با موضع‌گیری علیه دفاع مردم به دشمن گرا می‌دادند و تقریبا مرجفون آن روزها، امروز در جمع اصلاح‌طلبان جا خوش کرده‌اند و به دشمن این ملت برای تحریم فلج‌کننده و... گرا می‌دهند! ولی خداوند بر عزت و عمر حکیم و اماممان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ان‌شاءا... تا ظهور حضرت حجت عجل‌ا... تعالی فرجه بیفزاید که با رهبری‌های پیامبرگونه‌اش رسوایشان خواهد کرد.
وحیدی
* از میان حرف‌ها و سخنان آقای روحانی ریاست محترم جمهوری فقط این یک جمله حرف راست است که گفته بودند یک روز هم نشده از فکر رهاسازی سران فتنه غافل باشد. بدین ترتیب ایشان معترفند که از وظایف مهم و خطیر خود به‌عنوان بالاترین مسئول اجرایی کشور غافل بوده‌اند که توانسته‌اند به حاشیه بپردازند.
3107---0902
* آقای رئیس‌جمهور! پدر یک خانواده که نان‌آور و اداره‌کننده خانواده است اگر در انتخاب‌هایش اشتباه کند و ساده‌انگاری کند به عیال و فرزندانش جفا کرده است. جنابعالی به خاطر ساده‌انگاری، ندانم‌کاری، لجاجت، عدم توجه به توصیه‌های حکیم انقلاب و دلسوزان و... به یک ملت 85 میلیونی جفا کردید. بعید می‌دانم این مردم حلالتان کنند... با وجود راهنما و پیر و مرشد اگر کسی راه را گم کند باید خود را سرزنش کند.
3949---0912 و 3900---0913
* این کدامین استاندارد است که فردی با سابقه ضعیف مدیریتی با مدرک غیرمرتبط به سمت مدیریت سازمان متولی آن منصوب شود؟! با این حکم، چه بر سر خوراک، پوشاک، کارخانه‌ها، دارو خواهد آمد؟! اصلا آیا این حکم، استاندارد است که امضاکننده حکم خودش کمتر از 6 ماه دیگر از عمر مسئولیتش باقی است ولی فردی را برای 4 سال انتخاب می‌کند؟!
4190---0917
* آقای روحانی، غلامرضا شریعتی را برای مدت 4 سال به ریاست سازمان استاندارد منصوب کردند. دستشان درد نکند. زحمت بکشند لطفا خود را برای دولت بعدی کامل کنند و تعداد 30 استاندار، 17 وزیر و چند معاون ریاست‌جمهوری را انتخاب بفرمایند که رئیس‌جمهور بعدی با اطمینان کامل و راحت روی صندلی مسئولیتش بخوابد!
6441---0912
* رئيس‌جمهور هر استاندار خسارت‌آفرین را که برکنار می‌کند نگران پاسخگویی به اعضای شرکت سهامی احزاب زیاده‌خواه همراه خود است تا مردم! لذا مسئولیت جدیدی برای وارد کردن خسارت دیگر را به او می‌دهد!
8857---0992
* کجای انتصابات این دولت استاندارد بوده که بخواهد برای سازمان استانداردش استاندارد باشد! بالاخره این 5 ماه نیز سپری خواهد شد ولی...
8455---0912
* در حالی که بسیاری از مردم کشورمان به‌دلیل بی‌کفایتی برخی مدیران سخت‌ترین شرایط اقتصادی 40 سال اخیر را تحمل می‌کنند، حرکت چند موتورسوار در اصفهان که مورد تأیید هیچ‌کس نیست و می‌شد با سکوت از کنار آن گذشت بهانه‌ای شد که جماعت مدعی اصلاح‌طلبی که چیزی در کارنامه ندارند، هیاهو به پا ‌کنند
تا ذهن مردم از عیوب آنها و خسارت‌هایشان منحرف شود.
1713---0915
* آقای روحانی گفته‌اند که حراست از معیشت مردم وظیفه ماست. آیا حقیقتا تورم 600 تا 800 درصدی در خلال این 7 سال و نیم، حراست از معیشت مردم بود؟ آقای رئیس‌جمهور! بیایید و در این مدت کوتاه باقی مانده برای دنیا و آخرت خود با قطع امید از آمریکا به ملت خود و اقتصاد داخل تکیه کنید. البته خدا بهترین بخشنده است.
4739---021
* محض اطلاع آن آقای سلبریتی که در رسانه ملی گفته ما به فرزندانمان یاد می‌دهیم که خوراکی‌اش را تنهایی بخورد ولی در کشورهای خارجی عکس آن را می‌بینیم به عنوان معلم خاطره‌ای را بیان می‌کنم. والدین دانش‌آموزی پرونده‌اش را گرفتند و به سوئد رفتند ولی پس از مدت کوتاهی برگشتند. علت را جویا شدم گفتند وقتی بچه‌ها را اردو بردند به تصور کشور خودمان که حتما خوراکی هم به آنها می‌دهند چیزی برای ناهار او تهیه نکردیم. وقتی برگشت دیدیم گرسنه است و می‌گوید موقع ناهار هرکس چیزی با خود آورده بود خورد و وقتی از کنار من عبور می‌کردند و می‌دیدند من چیزی ندارم فقط اظهار تاسف می‌کردند. با دیدن این صحنه و نبود عاطفه و مهربانی که در کشورمان در اوج است، عطای سوئد را به لقایش بخشیدیم و دوباره عازم وطن عزیز خود شدیم!
اردکانی- معلم تهران
* بی‌مبالاتی یک مقام مسئول تا کجا که وزیر اطلاعات به عنوان مسئول دستگاه امنیتی نظام از طریق رسانه ملی درست برخلاف مصلحت و منافع ملی کشور اظهار نظر بکند و دشمنان گفته او را بهانه برای فشار و عملیات روانی قرار بدهند.
1012---0936
* معاون اول رئیس‌جمهور گفته‌اند ما برای دولت بعدی ریل‌گذاری کرده‌ایم که راحت باشد! آری حتما منظورشان از ریل‌گذاری این است که 35 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برداشت کرده‌اند تا باری از دوش دولت بعدی برداشته باشند!
ابوالقاسمی
«پاسخ روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه با عنوان «اتوبوس بین شهری» ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هموطنان، به آگاهی می‌رساند حمل و جابه‌جایی مسافران بین راهی توسط ناوگان عمومی مسافربری مطابق با تبصره 9 ماده 1 ضوابط حمل و نقل مسافر مشروط به صدور بلیت بین راهی و رعایت مقررات مربوطه مجاز می‌باشد. همچنین در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، مراتب ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری کشور طی بخشنامه‌های مذکور به شرکت‌های مسافربری ابلاغ گردیده و لازم‌الاجرا می‌باشد. بنابراین در صورت مشاهده موارد تخلف و اعلام شده، پلاک و مسیر تردد ناوگان متخلف به این سازمان، موضوع قابل رسیدگی خواهد بود.