kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۰۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸

خواندنی از ورزش ایران


 
  *ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری از شنبه هفته آینده به مدت ۱۰ روز کاری آغاز می‌شود.افرادی که تمایل دارند برای پست ریاست فدراسیون کاندیدا شوند از ۲۵ بهمن تا ششم اسفند می‌تواند ثبت‌نام کنند.محسن سلگی دبیر فدراسیون نیز طبق حکم افشین داوری سرپرست فدراسیون به عنوان دبیر مجمع هم تعیین شده است و ثبت‌نام کاندیداها را انجام می‌دهد.پیش از این ریاست فدراسیون بر عهده خسرو قمری بود که دوره او ششم دی به پایان رسید و پس از گذشت ۱۷ روز افشین داوری به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.
*سید رضا صالحی امیری رئیس‌کمیته ملی المپیک به همراه کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته المپیک و پیمان فخری صبح دیروز از فدراسیون کاراته بازدید کرد.صالحی امیری سپس در جلسه‌ای با حضور سید حسن طباطبایی رئیس‌فدراسیون کاراته، اشرف امینی نایب‌رئیس‌بانوان فدراسیون و سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته حاضر شد. سیدرضا صالحی امیری پس از حضور در فدراسیون کاراته و شنیدن صحبت‌های رئیس‌فدراسیون کاراته برای کمک در اعزام به رقابت‌های لیگ جهانی استانبول و مراکش دستور داد هزینه بلیط نمایندگان اعزامی ایران به این رقابت‌ها از محل کمیته ملی المپیک پرداخت شود.رئیس‌کمیته المپیک همچنین تجهیز سالن ۹ مجموعه ورزشی انقلاب برای تمرین تیم‌های ملی کاراته را بر عهده گرفت.
* تیم ملی تکواندوی بلغارستان به منظور برپایی اردوی مشترک با ملی‌پوشان ایران ساعت 4:45 صبح دیروز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد ایران شد. این اردو مشترک با درخواست فدراسیون تکواندو بلغارستان صورت گرفته که فدراسیون تکواندو ایران تا 12 اسفندماه میزبان این نفرات خواهند بود.آرمین‌هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندوی ایران و سجاد مردانی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری و سیدامید حسینی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند که تمرینات خود را زیر نظر فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی پیگیری می‌کنند. ملی‌پوشان بلغارستان نیز به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره اروپا تمریناتشان را زیر نظر سرمربی ایرانی خود فرزاد ذوالقدری پیگیری می‌کنند و حالا برای آمادگی بیشتر درخواست تمرین مشترک با تیم ملی ایران را داشته‌اند که 6 تکواندوکار از بلغارستان در این اردو حضور دارند.