kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را به تمام مستضعفین جهان به ویژه جبهه مقاومت و ملت انقلابی کشورمان تبریک عرض می‌کنم. درود خداوند بر مجاهدین و فجرآفرینان انقلاب، شهدای 15 خرداد، دهه 60، دفاع مقدس، مدافعان حرم و... به ویژه سردار دلها که دل‌های بی‌شماری را با آن دست بریده‌اش با خود برد و می‌برد. بر همه ما اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ واجب است که در پاسداری از انقلاب اسلامی که امروز امانتی در دستان ماست سرازپا نشناسیم.
طاهری
* جشن چهل و دو سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، آیین شکرگزاری همیشگی به درگاه حضرت احدیت جل‌جلاله است که امت مظلوم و مسلمان ایران را در زمان رژیم فاسد و سفاک ستم‌شاهی رهین منت اقیانوس بی‌پایان رحمتش قرار داد و دین و استقلال و آزادی در پرتو مکتب ولایت فقیه را به آنان ارزانی فرمود.
6263---0938
* طی 42 سال گذشته دشمنان اسلام توطئه‌های متعددی برای به شکست کشاندن انقلاب داشتند ولی به حول و قوه الهی ناکام شدند و نهضت اسلامی روز به روز بالنده‌تر و قوی‌تر شد و ان‌شاءالله پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش خواهیم سپرد و ان‌شاءالله با امام خامنه‌ای در قدس نماز خواهیم گزارد.
0312---0939 و 6960---0936
* رطب خورده منع رطب چون کند! رئیس‌جمهور گفت: (99/11/12) نباید به خاطر رقابت انتخاباتی و سیاسی اخلاق و حقایق را زیرپا بگذاریم! گویا جناب رئیس‌جمهور رقابت انتخاباتی سال 92 و 96 و اتهام‌زنی‌های متعدد غیراخلاقی و زیرسؤال بردن نظام به خاطر اعدام منافقین جنایتکار و... را فراموش کرده‌اند؟!
نیکنام
* اعلام خبر موفقیت‌آمیز بودن واکسن‌های تولید داخل برای جلوگیری از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونای انگلیسی واقعاً خوشحال کننده و موجب افتخار است. به دانشمندان کشورمان دست مریزاد باید گفت.
0049---0911
* آقای رئیس‌جمهور در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های خود آمریکا را دشمن ملت ایران معرفی می‌کند که مطلب برحقی است ولی چرا عمل و اقدام ایشان با گفته‌های ایشان مطابقت ندارد و شاهد اشتیاق بی‌دلیل به داشتن رابطه با آمریکا هستیم.
9786---0912
* حرف مرد باید یکی باشد، حتی اگر اشتباه فاحش بود! اگر 8 سال پیش گفت مذاکره الان هم به رغم شکست آن سیاست در ماه‌های پایان عمر دولت باز هم می‌گوید مذاکره! 8 سال پیش اشتباه می‌کرد حالا هم باید همان را ادامه دهد چون حرف مرد یک کلام است!
3900---0913
* در عجبم که چگونه برخی مسئولین چشم‌امیدشان به آمریکایی است که به قول خودشان با بیش از 500 هزار فوتی کرونایی و پنجاه میلیون بیکار، اقتصادشان در حال متلاشی شدن است؟!
4190---0917
* بر فرض هم که آمریکا بخواهد واقعاً به برجام برگردد ایران باید به مدت چندین سال مراحل غنی‌سازی هسته‌ای را که مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی شروع کرده ادامه بدهد تا مقداری از خسارت‌های توقف هسته‌ای کشور در این چند سال جبران شود.
0158---0919
* شورای محترم نگهبان برخی از نمایندگان مجلس دهم را به دلیل فساد مالی مورد تأیید قرار نداد و صلاحیتشان را رد کرد. ولی متأسفانه امروز همان‌ها در پست‌های دولتی که با امور مالی سر و کار دارد مشغول فعالیتند چرا؟! مدعی‌العموم و دستگاه قضایی باید به این امور وارد شود. آیا انتظار دارید دولت از این مفسدین شکایت کند؟!
4846---0911
* آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور باجسارت تمام گفته ارز 4200 تومانی به داد مردم رسید. در حالی که اگر صداقت داشتند باید می‌گفتند با این خطای فاحش خود یک شبه عده‌ای افراد دلال و سودجو را صاحب ثروت افسانه‌ای کردند و از سوی دیگر میلیون‌ها نفر از هم‌وطنان دچار تنگنای طاقت‌فرسای معیشتی شدند.
0097---0919
* از دستگاه قضایی و مجلس انقلابی انتظار می‌رود کسانی را که چوب حراج به ارز 4200 تومانی و طلای ذخیره کشور زدند و سفره مردم را کوچک کردند مورد بازخواست و محاکمه قرار دهند.
3765---0912
* وزیر نفت یک روز می‌گوید ساخت پالایشگاه کثافت‌کاری است، یک روز می‌گوید نگذاشتند کار کنم! یک روز کارت سوخت را ابطال می‌کند، روز دیگر برمی‌گرداند. یک روز شرکت‌های داخلی را کنار می‌زند و با توتال و... قرارداد می‌بندد و روز دیگر به وسیله داخلی‌ها نجات می‌یابد. ایشان به خاطر خسارت‌هایی که به کشور از همین ترک فعل و انجام فعل‌های نابجا زده باید بازخواست شود.
7000----0919
* شورای محترم نگهبان باید سیاسیونی را که به نابودی زیرساخت‌های امنیتی تحت عنوان برجام‌های 2 و 3 رضایت می‌دهند شناسایی و در صورت نامزد شدن، آنان را به استناد اظهاراتشان رد صلاحیت نماید.
6858---0919
* مجلس قانونی به تصویب برساند که بر اساس آن شورای نگهبان مجاز باشد دلایل ردصلاحیت نامزدهای انتخابات را در صورتی که نامزدها به قانون تمکین نکردند به اطلاع عموم برساند.
فخرایی
* حال که تزریق واکسن ایرانی کرونا موفق بوده انتظار داریم تولید و توزیع گسترده آن در کشور با سرعت پیش برود و با مانع‌تراشی کسانی که منافع‌شان در واردات واکسن‌های اروپایی و آمریکایی است مواجه نشود.
4001---0910 و 6263---0938
* مصطفی قانعی دبیر توسعه زیست‌محیطی ریاست‌جمهوری (به نقل از باشگاه خبرنگاران) می‌گوید، مردم ما مطمئن باشند ما از بازار جهانی، مطمئن‌ترین و بهترین واکسن را با ایمنی بالا که استاندارد آژانس دارویی اروپا را کسب کرده باشد می‌خریم! آقای دبیر! اروپایی‌ها اگر عرضه داشتند چرا در برابر قتل‌عام کرونایی خود از چنین واکسن‌هایی بهره نمی‌گیرند. چرا عده‌ای اعتقاد دارند که مرغ همسایه غاز است؟!
بیگی
* از جانبازان وزارت نفت هستم. مسئولین تحت عناوین جعلی دستور اقدام به کسر مبلغی از برخی کارکنان را داده‌اند به‌گونه‌ای که معافیت مالیاتی که شامل امثال بنده است دو تا سه برابر آن از حقوقم کسر می‌گردد؟
4830---0912
* رئيس‌جمهور در تاریخ دهم آذر 99 از مسئولین وزارت صمت خواسته بود که تا 15 بهمن‌ماه نسبت به راه‌اندازی سامانه تجارت اقدام نمایند. آیا این وعده محقق
شد؟!
رضا صنیع‌زاده - اصفهان
* اگر وزارت کشور و ثبت احوال توان حل مشکل صدور کارت ملی را ندارند به بانک‌ها و... اعلام نمایند تا اطلاع ثانوی کارت ملی‌های قدیم معتبرند. در این اوضاع کرونایی برای فعال‌سازی یک پیامک ساده چند بار به بانک صادرات مراجعه کردم و آخرالامر هم مشکل حل نشد!
گروسی
* خیلی از افرادی که برای انحصار وراثت مراجعه می‌کنند در حالی که ثبت احوال علت فوت شخص فوت‌شده را ویروس کرونا اعلام کرده خانواده متوفی منکر موضوع می‌شوند. می‌خواستم بدانم علت این انکار چیست؟
1154---0937
* لکه‌گیری‌های صورت گرفته در 15 متری چهارم افسریه تا سه‌راه تختی همه نامناسب انجام شده و به صورت دست‌انداز درآمده است در نتیجه عبور از روی آنها به خودروها و موتورسیکلت‌ها آسیب جدی وارد می‌کند. چرا شهرداری کارهای خود را بدون نقص و اشکال نمی‌تواند انجام بدهد و پول بیت‌المال را هدر می‌دهد؟
4510---0932