kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۸۷۱
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ خبر داد

توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی در ۲۲ رزمایش کمک به نیازمندان

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ از توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی در ۲۲ رزمایش کمک به نیازمندان خبر داد.




سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در نشست خبری چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن شهید اسدالهی فرماندهی سپاه تهران بزرگ، اظهار داشت: شعار محوری امسال برای ایام‌الله دهه مبارک فجر «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» در نظر گرفته شده است‌.
سردار حسن‌زاده با بیان اینکه در توان موشکی و دفاعی به بازدارندگی پایدار رسیده‌ایم، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های متعددی در منطقه و جهان کسب کردیم و در موضوعات علمی و پزشکی در کنار قدرت‌های جهانی توانستیم خودمان واکسن کرونا را تولید کنیم.
وی با اشاره به اتحاد ملت ایران، گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم انقلاب این است که تمام راهبردهای دشمن علیه ملت ما اعمال شد و همه آنها شکست خورد و به همه دنیا ثابت شد که گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب مبنی بر مقاومت، ایستادگی، پایداری و استکبارستیزی به نتیجه رسید و امروز بسیاری از کشورها این گفتمان را به عنوان اصلی‌ترین راهبرد خود تعیین کرده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در تشریح برنامه‌های دهه فجر در شهر تهران، بیان داشت: برنامه‌های محوری تهران با هماهنگی‌ شورای تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های اجرایی در ۲۶ عنوان برنامه‌ریزی شده و در کنار آن ۱۰۰ عنوان برنامه محله‌محور نیز در نظر گرفته‌ایم.
سردار حسن‌زاده با اشاره به فضاسازی تبلیغاتی و محیطی در سطح شهر در ایام دهه فجر، گفت: ۲ هزار نشست روشنگری با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تشریح سریالی شکست‌های دشمنان همچنین با تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در سطح مساجد و ادارات با محوریت بسیج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به رزمایش‌های کمک مؤمنانه که پس از شیوع کرونا در چندین مرحله برگزار شد، خاطرنشان کرد: این رزمایش با محوریت سپاه، بسیج و مردم انجام شد و در ادامه این رزمایش در دهه مبارک فجر ۴۲ هزار بسته در ۲۲ رزمایش بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ یادآور شد: سرودهای میدانی و زنده، برپایی نمایشگاه، تولید محتوا در فضای مجازی، طنین شعار «الله اکبر» و نورافشانی در شب بیست‌ودوم بهمن، جشنواره فرهنگی و مذهبی با حضور ۱۰ هزار ورزشکار با عنوان مدافعان انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تجلیل از کادر سلامت در ۱۲ بیمارستان از برنامه‌هایی است که در این ایام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
سردار حسن‌زاده با اشاره به تقارن هفته بزرگداشت مقام زن با ایام دهه فجر، تأکید کرد: بیش از ۲ هزار جشن‌ میلاد کوثر با محوریت بانوان در محیط‌های باز برگزار خواهد شد که بخشی از این جشن‌ها با حضور خانواده شهدا و تجلیل از مادران و همسران شهدا انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همه اقدامات ما مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا است و در تهران بزرگ برای روز ۲۲ بهمن راهپیمایی به‌صورت موتوری خواهد بود و از مردم دعوت می‌کنیم در این برنامه با رعایت تمام دستورالعمل‌ها شرکت کنند البته جزئیات دقیق این مراسم توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام خواهد شد.