kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۸۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

اخبار کوتاه اجتماعی


 
  کلاهبرداری با صفحه جعلی اینترنت بانک
پایگاه خبری پلیس- رئیس‌پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با ساخت صفحه جعلی اینترنت بانک یک میلیارد ریال از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری کرده بود.
کاهش سر فاصله حرکت قطار‌ها
در خطوط 3 و 4 مترو تهران در سال آینده
فارس- مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: با بهره‌برداری از پایانه‌های جدید مترو در سال 1400‌، سر فاصله حرکت قطار‌ها در خطوط 3 و 4 مترو کاهش می‌یابد.
آزمون وکالت فعلا چندمرحله‌ای نمی‌شود
فارس -رئیس‌کانون وکلای دادگستری مرکز با تکذیب چندمرحله‌‌ای شدن برگزاری آزمون وکالت این کانون گفت: بحث‌هایی در این حوزه مطرح شده ولی هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و فعلاً همین مسیر فعلی ادامه پیدا خواهد کرد و متقاضیان شرکت در آزمون وکالت نگرانی در این بخش نداشته باشند.
برای نیمی از شهدای سلامت حکم شهید صادر شده است
ایثار- رئیس‌بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پرونده‌ شهدای سلامت در کمیته‌های استانی جمع‌آوری و به کمیته ملی ارسال می‌شود و تا امروز ۲۴۱ پرونده در اختیار کمیته ملی قرار گرفته و کارهای مربوط به ۵۰ درصد این پرونده‌ها تکمیل و حکم شهید برای آنها صادر شده است.
 شرایط بخشش اضافه خدمت سنواتی «مشمولان غایب»
فارس- رئیس‌اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به موجب تبصره یک ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولان غایبی که به خدمت سربازی اعزام می‌شوند در صورتیکه حین خدمت حسن اخلاق و رفتار و جدیت در انجام وظیفه از خود نشان دهند یا در مناطق جنگی، عملیاتی و امنیتی ابراز شجاعت و فداکاری کنند به طوریکه مراتب مورد گواهی فرماندهان باشد تمام یا بخشی از مدت اضافه‌خدمت سنواتی آنها بخشیده می‌شود.