kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

آقای رئیس جمهور گفتند که برای پهنای باند اینترنت حاضر هستند که محاکمه شوند. تشکر می‌کنم از ایشان و خواستیم آمادگی خودشان را برای پذیرش مسئولیت این همه مشکلات معیشتی و سونامی نفوذ که به دست ایشان 8 سال است به وجود آمده هم اعلام کنند.
3152---021
* آقای رئیس‌جمهور 7 سال بودجه‌نویسی شما را دیدیم حال در یک سال آخر شاید مجلس بتواند گره‌ای از مشکلات ملت باز کند. این قدر کشمکش نکنید! این کارها فقط نشانه تقابل با مجلس است نه خدمت به مردم!
8455---0912
* دولتی‌ها قبل از مرگ برجام می‌گفتند ما برای تمام فرض‌های محتمل برنامه داریم! پس چرا در مورد بودجه که تمام عوامل تهیه کننده و تصویب و اجرا داخلی‌اند می‌گویند اگر تغییر کند ما اجرا نمی‌کنیم. آیا فرض‌های مختلف را نمی‌بایست مدنظر قرار می‌دادند؟! اگر قرار بود همانی باشد که دولت تهیه کرده و تغییر نیابد چه نیازی به بررسی و تصویب مجلس داشت؟!
8895---0919
* آقای رئیس‌جمهور! وحدت تنها حول محور ولایت امکان‌پذیر است. همیشه سخن از وحدت گروهها می‌زنید اما خودتان در عمل ساز ناکوک می‌زنید. هنوز بایدن را یک صلح‌طلب و ناجی معرفی می‌کنید. آیا واقعاً نمی‌دانید سگ زرد برادر شغال است؟!
نیک‌بین
* بالاخره حکم یکی از مفسدین اقتصادی به نام مهدی جهانگیری صادر شد. برای مردم سؤال است که ایشان با اتکا به چه کسی قادر به انجام این فساد اقتصادی شده است؟!
7409---0994
* داد و فریادهای اصلاح‌طلبان و روزنامه‌های زنجیره‌ای درباره خشونت یک نماینده مجلس نسبت به سرباز و یا اهانت میهمان یک برنامه رسانه ملی به رئیس‌جمهور اصل موضوع نیست. موضوع مهم احضار برخی وزرا و مفاسد اقتصادی است که در آن‌ها پای دولت در میان است. وقتی پورحسینی رئیس خصوصی‌سازی صراحتاً می‌گوید من اراده‌ای از خود نداشتم و هر چه که می‌گفتند انجام می‌دادم و یا ارز 4200 تومانی و غیره همه از یک دستور رئیس دولت نشأت گرفته است و ایشان هم فریاد می‌زند به جای وزیر بیایید مرا محاکمه کنید چه قضاوتی می‌توان کرد؟
بیگ‌زاده
* از آنجا که هیچ مسئول و مدیری بازخواست نمی‌شده است، بعضی از مدیران فاسد و بی‌کفایت به جای این که بدهکار و پاسخگو باشند ادعای طلبکاری از نظام دارند. هیچ بعید نیست چند سال دیگر امثال مهدی جهانگیری بابت دو سال حبس خود به دادگاه شکایت کرده و ادعای خسارت نماید!
0049---0911
* جریمه مالی مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس‌جمهور درصد بسیار ناچیزی از رانت گسترده‌ای است که او در طول چندین سال از آن بهره‌مند بوده و در این مدت به ثروت کلان دست پیدا کرده است. تازه برادرشان طلبکار هم شده‌اند!
3739---0911
* حال که رئیس صدا و سیما بابت اسائه ادب یکی از مدعوین به ریاست محترم جمهوری عذرخواهی کرده تکلیف تمام توهین‌های آقای رئیس‌جمهور به منتقدین دلسوز کشور در طول چند سال گذشته چه می‌شود؟ درست نیست در این وسط فقط سر ما مردم بی‌کلاه بماند!
5485---0912
* آمریکا با مشکلات عدیده‌ای در داخل و خارج مواجه شده و قدرت برتر آن سیر نزولی پیدا کرده ولی اصلاح‌طلبان کشورمان باورشان این است که مسئولین آمریکا قدرت بازسازی کشورشان را دارند فلذا با روی کار آمدن بایدن می‌خواهند زلف اقتصاد کشور را به آمریکا گره بزنند!
3256---0919 و 2914---0990
* خطاب به اصلاح‌طلبان بنویسید بایدن رئیس‌جمهور جدید آمریکا شخص ساده‌ای نیست که بخواهد مشکل ایران را حل کند ولی خودش دچار مشکل بشود. اشکال مدعیان اصلاحات این است که دولتمردان جدید آمریکا را مثل خودشان می‌دانند!
7695---0922
* خودم اینستاگرام ندارم ولی گاهی که به اینستاگرام دوستان نگاه می‌کنم به معنی واقعی کلمه قتلگاه اخلاق و ارزش‌های انسانی است.
5485---0912
* وزیر نفت هنوز هم امید به آمدن شرکت‌های خارجی (غربی) دارد. این همه شرکت‌های داخلی کارآمد و امتحان پس داده وجود دارد. چرا این‌قدر نگاه به دست بیگانه دارند؟
5568---0936
* رئیس سازمان محیط‌زیست (کلانتری) گفته آقای روحانی مدیر مطلوبی است! و برای دولت بعد هم آرزوی فردی مثل ایشان را دارند! نمی‌دانم نمی‌شود با یک تبصره‌ای یا تغییر قانون اساسی یک دوره دیگر ایشان رئیس‌جمهور شوند تا هم رئيس سازمان محیط‌زیست به آرزویش برسد و هم بلکه آن سیب و گلابی وعده داده شده رئیس‌جمهور پس از سه دوره ریاست‌جمهوری برسند!
0097---0919
* معاون اول رئیس‌جمهور گفته بالاخره زمستان تمام می‌شود و روسیاهی به زغال می‌ماند و معلوم می‌شود چه کسانی چوب لای چرخ دولت می‌گذاشتند؟ اولا زمستان هنوز تمام نشده ثانیا می‌شود تشخیص داد که چه کسانی چوب لای چرخ دولت می‌گذارند. اگر ناراحت نمی‌شوید، بگویم: امثال حسین فریدون، مهدی جهانگیری و... کمی از پاستور و سعدآباد فاصله بگیرید و به میان مردم بیایید و ببینید بسیاری از مردم زیر چرخ تورم و گرانی ناشی از بی‌تدبیری دولت شما که توان مدیریت مرغ و تخم‌مرغ و امثالهم را نداشت له شدند و می‌شوند.
عقابی- تهران
* بانک‌ها اگر در خدمت ملت بودند نباید می‌گذاشتند واحد‌های تولیدی متوقف و ورشکسته بشوند.
1154---0937
* جایگاه‌های عرضه سوخت خودرو از مراکز پرخطر شیوع ویروس کرونا هستند ولی شاهدیم شیوه‌نامه‌های بهداشتی آن‌گونه که باید و شاید در برخی از آنها توسط رانندگان خودروها و کارکنان جایگاه‌های سوخت رعایت نمی‌شود. متاسفانه نظارت و کنترلی هم در کار نیست.
2143---0913
* ساکنین منطقه 19 تهران از کمبود امکانات درمانی، فرهنگی و خدماتی رنج می‌برند. به‌عنوان مثال یک بیمارستان در این منطقه وجود ندارد. در ضمن کمبود شدید کلینیک چشم‌پزشکی نیز احساس می‌شود. امیدواریم مورد توجه مسئولین امر قرار بگیرد و پیگیری شود.
8132---0936
* فکر نمی‌کنم برای ایستگاهی که 2 سال از وعده‌های عمل نشده درباره آن سپری شده است نیاز به این همه تبلیغات و زدن بنر در بزرگراه امام علی(ع) و معابر و خیابان‌ها باشد. ایستگاه شهید محلاتی خط 7 قرار بود در سال 97 افتتاح شود که به سال 98 موکول و سه تاریخ برایش (تابستان، پاییز و زمستان) مشخص شد که افتتاح می‌شود ولی هیچ‌کدام عملی نشد و وعده بهار و تابستان و پاییز 99 مجددا داده شد که اینها هم عملی نشد! و حال هم که قرار است بهمن‌ماه افتتاح شود یک‌سوم بهمن گذشت و خبری نشد!
طاهری و فرخی
* نجومی‌بگیران خبر دارند که من 18 ماه است که نتوانستم چند گرم گوشت گرم به منزل ببرم؟! مسئولین محترم، نمایندگان انقلابی و مجریان قانون لطفا به فکر ما باشید.
توحیدی
* به‌عنوان پزشک عمومی از وزارت بهداشت مصرانه درخواست می‌کنم که آزمون دستیاری را در زمان مناسب دیگری غیر از زمستان برگزار کند.
9146---0911