kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۷۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷

تهدید عضو شورای شهر اهواز در پی تذکر به شهردار

عضو شورای شهر اهواز گفت: به دنبال طرح تذکر به شهردار من و بستگانم مورد تهدید قرار گرفته‌ایم اما هراسی ندارم و از وظایف قانونی خود کوتاه نمی‌آیم.



اهواز- خبرنگارکیهان:

حجت‌الاسلام جاسم موسی‌پور در یکصد و سی‌وششمین جلسه شورای شهر اهواز بیان کرد: مطالبی در قالب تذکر به شهردار اهواز، به رئیس ‌شورای شهر اهواز ارائه کردم، که در پی آن شاهد تهدید‌های متعدد خود و بستگانم هستم.
وی با تاکید بر اینکه تذکر و طرح سؤال حق قانونی اعضای شورا است گفت: حرمت اعضای شورا باید حفظ شود و فضاسازی رسانه‌ای علیه اعضای شورا انجام نشود.
وی گفت: یکی از تذکرات درخصوص عدم حضور معاون شهردار در کمیته دفع آب‌های سطحی است. حدود دو سه ماه است که معاونین شهردار، جلسات کمیسیون عمران را تحریم کرده‌اند و در این جلسات حضور پیدا نمی‌کنند.
موسی‌پور افزود: با وجود تذکر رئیس ‌سازمان بازرسی قوه قضائیه درخصوص معرفی مشاور طرح جامع آب‌های سطحی تا ۲۰ دی‌ماه نیز، تاکنون این کار انجام نشده است.
وی یکی دیگر از موضوعات مورد تذکر به شهردار را درخصوص گله نماینده ولی فقیه در خوزستان در زمینه عدم حضور شهردار در میز خدمت و همچنین حذف ارتباط چهره به چهره با شهروندان بیان کرد و افزود: در حالی که رئیس ‌کل دادگستری و دیگر مسئولان در این میز خدمت حضور پیدا
می‌کنند.
این عضو شورا ادامه داد: آیا فردی وجود دارد که از وضعیت رُفت و روب شهر اهواز گلایه نکند؟ تعهدات پیمانکار درخصوص رُفت و روب شهر با آنچه در میدان می‌بینیم، متفاوت است.
موسی‌پور افزود: عدم تعامل منصفانه با رسانه‌ها و اعضای شورای شهر از دیگر موارد تذکر من است. برخورد نسنجیده با خبرنگاران درست نیست.
وی گفت: یکی دیگر از موارد تذکر، درخصوص تلاش بیشتر برای احداث سلول‌های سایت صفیره است زیرا همچنان قسمت عمده‌ای از شرق اهواز شاهد آتش‌سوزی و بوی زباله سایت صفیره هستند. نباید در مورد سلامت مردم تعارف داشته باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: کدام یک از این تذکرات غیرعادی یا غیرقانونی است که باید با هجمه رسانه‌ای و تهدیدات مواجه شویم؟ برخی از این موارد، ریشه در برخی همکاران ما دارند و از جای دیگر و از سوی شهرداری خط‌دهی و جهت‌دهی می‌شوند.