با رشد 5 درصدی نسبت به ماه قبل
آمار مسافران مترو تهران به یک میلیون نفر در روز رسید
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو تهران اظهارداشت: آمار مسافران مترو در پایتخت روزانه به یک میلیون نفر رسیده است.
فرنوش نوبخت به فارس گفت: طی روزهای اخیر آمار مسافران مترو به یک میلیون نفر در طول روز رسیده است که نسبت به ماه قبل بیش از 5 درصد بیشتر شده است. نوبخت افزود: قطارهای مترو با همان تعداد قبل و با همه ظرفیت
به کارگیری شده و از شهروندان خواستاریم که رعایت فاصله اجتماعی را با مدیریت ساعات حرکت خود از طریق مترو مدنظر قرار دهند و در صورتی که کار ضرورتی ندارند از سفر با مترو بپرهیزند. وی با اشاره به اختصاص بودجه 480 میلیارد تومانی ستاد مقابله با کرونا برای قطارهای شهری ادامه داد:در صورتی که این بودجه به مترو تهران هم برسد اقدامات خوبی در راستای توسعه قطارها انجام خواهد گرفت.