kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۶۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

سنگ‌اندازی و فشار‌ها مانع تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه نشد

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانى خبر داد.



به گزارش روابط عمومی دادسرای دماوند، در حالیکه قرار بود صبح دیروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسئول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصاً برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر گردید.
در همین زمینه دادستان عمومى و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلاى غیرمجاز میلیاردى دو نفر از مسئولان سابق و فعلى به مساحت ٥ هزار متر مربع با ورود دادستانى خبر داد و گفت: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پى ساخت دو ویلاى غیرمجاز، رسیدگى به موضوع در دستور کار قرار گرفت. در نهایت با ورود دادستانى و علیرغم ممانعت‌هایى که در مسیر اجراى حکم قضایى وجود داشت، دو ویلاى مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازى شد. رضایى افزود: همچنین در راستاى رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ٢٦ مورد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب و پنج هکتار از اراضى بستر و حریم رودخانه آزادسازى شد. وی تاکید کرد: دستگاه قضایى در راستاى اجراى قانون هیچ خط قرمزى نخواهد داشت و هر شخصى که از قانون تخطى کند قطعاً با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.