kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش منصوب شد

به پیشنهاد امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و تصویب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حمزه علی کاویانی به عنوان جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش منصوب شد.




آیین معارفه جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از معاونان و فرماندهان این نیرو برگزار شد.
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، در این مراسم فرمانده کل ارتش، با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش فقط یک نیروی مسلح نیست بلکه یک رکن تمدن‌ساز است، گفت: نیروی دریایی ارتش نسبت به سایر نیروها یک شاخصه بارزتر دارد، یعنی هر حرکت رو به جلویی که نیروی دریایی دارد، یک قدم به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نزدیک‌تر می‌شود. این یک قدم و یک حرکت در جهت ساختن تمدن و متحول کردن تاریخ آینده این کشور است. این حرکت رو به جلو، مدنظر فرماندهی معظم کل قواست.
امیر سرلشکر موسوی در ادامه علاقه، انگیزه، بی‌ادعا بودن و جدیت در کارها را از خصوصیات و ویژگی‌های برجسته امیر دریادار کاویانی عنوان کرد و افزود: یکی از شاخصه‌های برتر امیر دریادار کاویانی این است که همواره دغدغه‌های نیرو از همه چیز برای او مهم‌تر و با ارزش‌تر است.
امیر دریادار کاویانی پیش از این مسئولیت معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش را عهده‌دار بود.