kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۱۹۳
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* دست خدا را باید در آنچه رخ می‌دهد ببینیم. سال گذشته ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا گفت 52 نقطه ایران را مورد اصابت موشک قرار خواهد داد و هیچ غلطی نکرد. امسال مانند پشه مرده از سر راه کنار زده شد.
8853----0912
* رزمایش پیامبر اعظم(ص) قدرت‌نمایی مستکبرانه نیست. ایران اسلامی با هیچ کشوری سر جنگ ندارد. این رزمایش پیام مقاومت در برابر هر متجاوزی است که چشم طمع به کشور مقتدر ایران اسلامی داشته باشد و این که در صورت کمترین خطای او، منطقه را به گورستان متجاوزان تبدیل خواهد کرد.
6263----0938 و 2842----0935
* بی‌شک خداوند قادر است کشوری با دست خالی و تحریم‌های ظالمانه علیه آن را عزیز کند و کشورهای مستکبر غربی را محتاج ایران نماید که برای خرید واکسن کرونا صف بکشند.
سروی
* قابل توجه آمریکا و جوجه‌شیطان‌های اروپایی‌اش! آن سبو بشکست، آن پیمانه ریخت! اینجا کشور خمینی کبیر(ره) است دوران دستور شما و اطاعت پهلوی گذشت. برجام یک فرصتی برای شما باج‌خواهان بود و تمام شد و فرصت‌سوزی کردید. برجام مرد و دیگر برگشتی نخواهد داشت.
نیک‌بین
* مجلس انقلابی لطفا به این نکته مهم توجه ویژه‌ای داشته باشد. قرآن کریم می‌فرماید: با دشمنی دشمن عملی متقابل و همانند او انجام دهید. اگر شیطان بزرگ به کلیه تعهدات خود عمل کرد پس از 2 سال، ما هم به مرحله قبل برمی‌گردیم. گام‌ به گام معنا ندارد اگر دولت منفعل بخواهد تصمیم بگیرد با یک آبنبات ترش و پفک، مجددا هسته‌ای را نابود خواهد کرد.
نیکنام
* آلمان، ناکارآمدی اینستکس را به گردن ایران انداخت و اصلاح‌طلبان هم آن را به اصولگرایان نسبت دادند! چه پیوندی بین این دو وجود دارد؟! چقدر دیدگاه‌ها به هم نزدیک است!
9770----0918
* پیشنهاد می‌کنم دولت تدبیر و اصلاح‌طلبان پس از اتمام دوره 8 ساله خود جنازه متعفن برجام را با خود ببرند تا هر روز چند بار گرد آن طواف نمایند و تکریم و تقدیسش کنند و از مواهب سرشار آن متنعم شوند. علی برکت‌‌ا...!
0594---0912
* حرف ما مردم با دولتمردانی که بابت برجام سراسر خسارت محض هر کدام 100 سکه بهار آزادی تشویقی گرفته‌اند این است که چگونه و با چه توجیهی خودشان را راضی نگه‌ داشته‌اند و عذاب وجدان ندارند؟
4207----0912
* آقای رئیس‌جمهور باید متوجه باشند که با سخنرانی و گفتار درمانی مشکلات مردم حل نمی‌شود. به جای دلخوش کردن به آمار و ارقام روی کاغذ باید از نیروهای متخصص و دلسوز کشور برای گره‌گشایی از مشکلات استفاده می‌کردند.
4190---0917
* دولت به جای فرافکنی، از ملت به خاطر قصور و تقصیرهای بی‌شمار خود عذرخواهی کند و خطاهای خود را بپذیرد نه اینکه با تحریف و قلب واقعیت‌ها، نمک بر زخم مردم بپاشد.
زاهد - رشت
* آقای رئیس‌جمهور گفته‌اند در بودجه‌نویسی هدفشان زندگی بهتر مردم است. اگر چنین چیزی واقعیت دارد پس چرا در 7 سال گذشته زندگی ما مردم سخت‌تر شده است و هر سال دریغ از پارسال؟
1713----0915
* میثاق و بیعت هر ساله ملت بزرگ ایران با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در عید دهه فجر و راهپیمایی‌ 22 بهمن تجلی پیدا می‌کند. هر ساله حضور میلیون‌ها ایرانی در خیابان‌ها در روز 22 بهمن، استکبار و دنباله‌هایش را در داخل و  خارج به وحشت‌ انداخته و موجب تقویت جبهه دوستداران انقلاب در سراسر جهان می‌شود. در همین وضعیت کرونا در کشورهای عراق و یمن و... اجتماعات عظیم و باشکوه اربعین امسال و سالگرد شهادت سپهبد شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌ المهندس و همراهانشان برگزار شد که در شیوع کرونا هیچ تاثیری نداشت همان‌طوری که امور کسب و کار و زندگی مردم تعطیل‌بردار نیست، می‌‌توان با تمهیدات مناسب حتی خودجوش‌ و مردمی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم 22 بهمن امسال تدارک دید!
8949---0912 و 3949---0912
* امیدوارم همانطوری که دانشمندان متعهد کشورمان درصدد ساخت واکسن کرونا هستند، متخصصان داخلی عرصه سایبری نیز به دنبال درست کردن شبکه‌های اجتماعی داخلی باشند که اهمیت آن از ساخت واکسن کرونا اگر بیشتر نباشد کمتر نیست!
دشتی
* پول پاشی‌های عربستان اصلاح‌طلبان داخل کشور را به وسوسه انداخته که با فریبکاری‌های خود در عالم سیاست نگذارند دولت انقلابی روی کار بیاید. عرض بنده این است که اگر مردم بخواهند نجات پیدا کنند باید اراده کنند در انتخابات طرفداران غرب را از قدرت کنار بزنند.
7345---0912
* از وزیر بهداشت درخواست می‌شود چند تا واکسن فایزر برای خانم سلحشوری، فائزه هاشمی و زیباکلام وارد و بر روی آنها تست کند تا دلشان کمی آرام شود.
0220---0935
* بنده اگر جای مسئولین کشور بودم کاری می‌کردم که غرب‌گرایان طرفدار واکسن خارجی به آرزوی خودشان برسند. یعنی اینکه واکسن خارجی کرونا را در اختیارشان می‌گذاشتم تا روی بدنشان تست بکنند.
3560---0913
* آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان در پاسخ به سؤال نمایندگان مجلس گفته در دیدارهای خارجی خود جاسوس رژیم صهیونیستی را نشناخته است. بنویسید در عوض این جاسوس‌ها طعم آدامس ایشان و آقای رئیس‌جمهور را هم متوجه هستند.
2914---0990
* پراید 10-15 میلیونی را به 120 میلیون رساندند و حالا که 20 میلیون کاهش قیمت داشته می‌گویند خودرو ارزان شده است! هر وقت قیمت این خودرو به 20 میلیون تومان رسید می‌شود گفت نرخ آن منصفانه و ارزان شده است!
8110---0915
* امیدواریم دولتی روی کار بیاید که موانع ایجاد شده توسط بانک‌ها بر سر راه تولید را برداشته و اقتصاد رونق بگیرد و از همه چیز مهم‌تر معیشت مردم بهبود یابد.
2270---0902
* با توجه به تأکید مسئولین بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی متأسفانه این مسئله در متروها، شرکت واحدهای اتوبوسرانی مشهد مقدس و تهران و... دیده نمی‌شود؟! مسئولین ستاد مبارزه با کرونا چه برنامه‌ای برای این معضلات دارند؟
4590---0919 و 7250---0919
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 19
ضمن تشکر از انعکاس مشکلات شهروندان محترم؛ بدینوسیله در پاسخ به مطلب مندرج در آن نشریه وزین مورخ 99/10/24 (ستون کیهان و خوانندگان) با موضوع انباشت زباله در زمین‌های خالی شهرک احمدیه، به آگاهی می‌رساند: «این شهرک دارای اراضی وسیع کشاورزی با مالکیت خصوصی بوده که وظیفه پاکسازی و نگهداشت آنها برعهده مالکین است. علی‌ایحال به منظور حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از شیوع بیماریهای مسری، معاونت خدمات شهری این منطقه با استفاده از امکانات موجود نسبت به پاکسازی زمین‌های خالی شهرک اقدام می‌کند.»
پاسخ شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، دوشنبه مورخ 1399/10/29 صفحه 2 با مضمون: نگرانی از افزایش قیمت بلیت در این ایام، ضمن تشکر از مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خوانندگان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم، به اطلاع می‌رساند بررسی و تعیین قیمت انواع بلیت وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو، برعهده شورای اسلامی شهر تهران است. لازم به توضیح است تا این لحظه قیمت بلیت مترو در تمامی خطوط هیچ تغییری نداشته و این موضوع تکذیب می‌گردد.»