kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

ادامه تحرکات ضدامنیتی سفیر استرالیا با همکاری سینماگران مرعوب(اخبار ادبی و هنری)

گویا تحرکات ضدامنیتی سفیر ضدایرانی استرالیا در تهران تمامی ندارد!



به گزارش خبرنگار کیهان، جناب سفیر که پیشتر در کشورش به‌عنوان چهره‌ای امنیتی شناخته می‌شد، باز هم صحنه‌گردان برگزاری یک به اصطلاح جشنواره محفلی تحت عنوان جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا گردید.
این جشنواره جعلی که تاکنون هفت دوره آن با همکاری جمعی از سینماگران مرعوب و مرموز برگزار شده است، با تابلوی یک موسسه فرهنگی سینمایی ثبت شده در استرالیا با مدیریت اسمی ‌فردی با نام «آ.م» برپا می‌شود. فردی که هیچ تخصص اسمی ‌و کارنامه روشنی در باب سینما ندارد!
هیئت داوران این دوره از جشنواره جعلی یادشده را نیز برخی از سینماگران تشکیل می‌دهند که انتخابشان به‌عنوان داور از حیث حرفه‌ای؛ جای تعجب دارد!
وقتی نسبت به اهداف و اغراض سیاسی جشنواره کاریکاتوری یادشده، بیشتر یقین می‌یابید که بدانید جناب سفیر نه تنها سینما که تئاتر ایران را هم در کانون توجه سفارتخانه قرار داده است و تاکنون به‌عنوان حامی ‌مالی چند نمایش مسئله‌دار از حیث اخلاقی و سیاسی ورود کرده است.
آنچه بدیهی می‌نماید، ضرورت شناسایی مشاوران پنهان داخلی سفیر امنیتی استرالیاست. همان‌هایی که به‌طور پنهانی با سفارتخانه در تماس هستند و بابت مشاوره‌های ضدایرانی و سناریوهای ضدامنیتی با ظاهر فرهنگی، به او یاری می‌دهند و پول‌های کلان به جیب می‌زنند.
در نگاه خوش‌بینانه نیز باید خطاب به سینماگرانی که در مقام داور یا برگزیده با سفیر و سفارتخانه استرالیا همکاری می‌کنند و دست رفاقت می‌دهند گفت؛ آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید چرا باید سفیر یک دولت متخاصم که امکاناتی حیاتی چون دارو را بر مردم ایران دریغ می‌کند، شیفته فرهنگ مردم ایران شده است.