kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۹۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



آمریکا همان آمریکا است
 فواد ایزدی: «سناتور لندزی گرم در جلسه دیشب سنای آمریکا: آیا هنوز ایران را بزرگترین بانی تروریسم در دنیا می‌دانید؟ آنتونی بلینکن، وزیر خارجه بایدن: بله، می‌دانم؛ در ضدیت با ایران تفاوتی بین دموکرات‌ها و جمهوریخواهان نیست.»
بودجه سه دوازدهم بسته شود
 علی قلهکی: «چند روز قبل به یکی از عزیزان کمیسیون تلفیق گفتم که اصلاحاتِ بودجه‌ای مجلس را دولت اجرا نمی‌کند و بعد هم هزینه‌ها را روی دوش مجلس می‌اندازد. امروز که حمله‌های تندِ روحانی خطابِ به مجلس را دیدم، بهتر می‌توان درک کرد که چرا گفته می‌شد بودجه را برای ادامه دولت روحانی، باید سه دوازدهم بست!»
پیشرفت وسط تحریم
 محمد نصوحی با انتشار این تصویر نوشت: «نخستین موتور سه سیلندر ملی رونمایی شد! این موتور به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، ۵ لیتر بنزین مصرف می‌کنه و ضوابط زیست محیطی رو رعایت میکنه! بزودی با تامین سرمایه لازم، تولید انبوه موتورهای جدید سه سیلندر شروع خواهد شد! وسط تحریم زيبا نیست؟ ما برای پیشرفت هر آنچه نیاز داریم، داریم!»
دستاوردهای ظریف به اذعان اصلاح‌طلبان!
 احمد قدیری: «در کانال اصلاحات‌نیوز ۴۲٪ مخاطبان، ظریف را وزیر خارجه‌ای ضعیف ارزیابی کرده‌اند و این یعنی ارزیابی عمومی، به مراتب بدتر از مخاطبان اکثرا اصلاح‌طلب این کانال است. جالب آنکه بانیان کانال، از ترس بدتر شدن نتایج، تنها پس از یک ساعت از انتشار نظرسنجی، امکان ثبت نظر را مسدود نموده‌اند.»
پهلوی بدون سانسور
 کاربری نوشت: «شما یادتون نمیاد ولی جنایات افسران رضاخان بر ضد مردم لرستان، در تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده به طوری‌که ویلیام داگلاس نوشته: آنها سر جوانان لر را قطع می‌کردند و بعد سینی گداخته شده‌ای را بر روی گردن بریده آنها می‌گذاشتند تا جنازه بدود، سپس بر سر تعداد قدم‌های آنها شرط بندی می‌کردند.»
فرانسه مهد آزادی؟!
 فرشاد مهدی پور: «وزیر شهروندی فرانسه گفته نمی‌توانم تحمل کنم دختر بچه‌ای حجاب داشته باشد! اینجا فرانسه است، البته مهد آزادی ادعاست و باید گفت که مهدکودک آزادی؛ فرانسه به همین مقدار هم بسنده نکرده و طرحی دارد که پوشش برای دختران تا ۱۸ سال در همه اماکن، ممنوع خواهد شد.»