kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* به رئیس جمهور آمریکا عرض می‌کنم داعش برادر همان سگ‌ هار منطقه یعنی رژیم جعلی و غده سرطانی منطقه است و تا به حال که به قتل عام مسلمانان مبادرت می‌ورزید کک شما نمی‌گزید حال که به جان برخی مسیحیان افتاده و طشت رسوایی دست پرورده خودتان عالم‌گیر شده دست پرورده خود را به بهانه قتل عام مسیحیان و ایزدیان در عراق بمباران می‌کنید. آیا تا به حال در عراق به قتل عام انسانهای مسلمان اقدام نمی‌کردند آیا طی 3 سال در سوریه به جنایت مشغول نبودند که تمام سلاح و تجهیزات آنها را تأمین کردید؟ حنای شما رنگی ندارد.
0348---0919
* روزنامه‌های زنجیره‌ای تمام جنایت‌های اسرائیل در غزه و داعش در عراق و لبنان را نادیده گرفته تیتر یک خود را به موضوع مخالفت با طرح کرامت زن در حال اجرا در شهرداری تهران اختصاص داده‌اند. باعث تأسف است که برای این جماعت اختلاط فیزیکی بانوان با مردان مهم است و نه چیز دیگر.
علیمردانی
* دنیای جالب و عجیبی شده مردم خواستار کرامت در محیط اداری و اجتماع هستند. دولتی‌ها مخالفت می‌کنند! در حالی که باید دولت درصدد سالم‌سازی فضای کار مردم در اجتماع باشند.
1183---0912
* معلوم نیست اجرای طرح خداپسندانه تفکیک جنسیتی، چه ضرر و آسیبی را متوجه برخی افراد و چهره‌های مدعی اصلاح‌طلبی می‌کند که از اجرای آن بیم دارند و عصبانیت‌شان را برانگیخته است!
8220---0912
* جای تأسف دارد که برخی معاندان با تفکیک جنسیتی مخالفت می‌کنند. الان خود خانمها دنبال آرامش هستند. تفکیک جنسیتی حرکتی برای امنیت خود خانمها است.
8521---0912
* آقای کواکبیان گفته اصلاح‌طلبان دشمنان آمریکا و اسرائیل و حامی مردم غزه هستند. از وی این سؤال را داریم که شعار اصلاح‌طلبان در راهپیمایی روز قدس 88 که می‌گفتند نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران چه معنایی داشت و این صحبت شما الان چه معنی دارد؟ ما دم خروس را باور کنیم یا...
9784---0912
* چه اتفاقی افتاده که قرار است سفارت روباه پیر یعنی انگلیس بازگشایی شود. مسئولین کشورمان در دفاع از منافع ملی و عزت کشور نباید کوتاه بیایند.
6517---0912
* این سخن که فساد سالهای قبل را نمی‌توان با سر و صدا شست اگر برای تحت شعاع قرار دادن محاکمه  فتنه‌گری باشد که محاکمه وی اخیرا آغاز شده است، باید گفت با سیاه‌نمایی علیه دولت‌های قبل هم نمی‌توان از جرم و فسادهای مالی وی چیزی کاست.
7177---0912
* پنج‌شنبه 93/5/16 در اخبار سراسری اعلام شد فعالان اروپایی در جهت مقابله با نسل‌کشی توسط اسرائیل غاصب که با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد اقدام به معرفی و تحریم کالاهای این دو کشور نموده‌اند. آیا رسانه‌های ما نباید سالهای قبل چنین رسالتی را انجام می‌دادند؟ انتظار می‌رود حداقل در حال حاضر به رسالت خود عمل کنند.
5507---0915
* اگر زیان استفاده از روغن «پالم» در برخی از مواد لبنی فقط شامل مصرف‌کنندگان آن‌هاست ولی اگر بنزین وارداتی دارای آلایندگی باشد که هست آثار زیان‌بار آن شامل همه مردم خواهد شد و لازم است مسئولین به راحتی از کنار آن عبور نکنند.
1263---0938
* درباره مافیای پوشاک و تولید و قاچاق لباس‌های بی‌عفتی و رایج شدن فرهنگ بد‌حجابی و بی‌حیایی در جامعه بیشتر مطلب چاپ کنید؟ از مسئولین ارشاد و اماکن و وزارت تجارت بخواهید مانتو فروشی‌های مناسب فرهنگ اسلامی و لباس‌های مناسب زنانه در سطح شهرها ایجاد کنند نه اینکه با فروشنده‌های لباس‌های مناسب و اسلامی برخورد شدید بکنند.
1160---0930
* وزارت علوم در اطلاعیه‌ای فراخوان جذب هیأت علمی در داخل وزارتخانه کرده است. امیدواریم در جذب این افراد ارادت داشتن به نظام جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه شروط اصلی استخدام باشد و دست همه فتنه‌گران از نهادی که وظیفه‌اش تحویل دادن جوانان پاک انقلابی و الهی به جامعه اسلامی است کوتاه شود.
سلیمان بلغار
* تفکر بی‌بند و باری دوم خردادی‌ها را از جواب وقیحانه خبرنگار زن آنها به سردار طلایی می‌شود فهمید! گفته بود حاضر است تنه صد مرد به او بخورد ولی اجازه انتخاب داشته باشد!
1160---0930
* می‌خواستیم بدانیم متولی تورهای یک روزه در کشور کیست با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان به حساب شرکت توریستی ]...[ برای دیدن غار علی‌صدر در همدان ثبت‌نام کردم. به جای همدان ما را به تنگه واشی بردند. جالب اینکه غذای ما را به افراد دیگر فروختند همه اینها به کنار با گذاشتن نوار، برخی را به رقاصی واداشته بودند.
عبدی
کیهان: نام مؤسسه مذکور در دفتر روزنامه موجود است.
* اقامه نماز جمعه در مصلی به دلیل بعد مسافت، امکان حضور را از مؤمنین جنوب شهر سلب نموده است؟ مثلاً نمازگزاران ساکن مناطق 18 و 19 باید برای رسیدن به مکان اقامه نماز جمعه چند ساعت وقت بگذارند. مسئولان کاری بکنند.
3730---0910 و 9848--0910 و 836---0938
* از اجرای طرح تکریم زنان توسط شهرداری محترم تهران تقدیر و تشکر می‌کنم که باعث تسهیل امور شده است. همچنین از ساخت مسجد مناسب در بوستان نهج‌البلاغه که در تاریخ 93/5/17 نماز جماعت مغرب و عشاء باشکوهی در آن برگزار شد نیز متشکرم.
خانم نصیری
* از مسئولین سازمان آب ‌و فاضلاب آبادان درخواست می‌شود برای رفع مشکل درب فاضلاب‌هایی که بوی تعفن آنها در این گرمای طاقت‌فرسای تابستان باعث آزار و اذیت مردم را فراهم نموده اقدامی بکند. در منطقه سده بهمن 17 آبادان برخی از فاضلابها فاقد درپوش می‌باشند.
یک هموطن از سده آبادان
* در روستای جعفرآباد کوچصفهان رشت چند تا از منازل به محل فروش و مصرف موادمخدر و روانگردان و خانه‌های فساد تبدیل شده‌اند از نیروی انتظامی، سازمان بسیج استان و دستگاه‌های امنیتی انتظار برخورد سریع با آنها را دارم.
8875---0912
* در رابطه با طرح پرداخت حقوق به بسیجیان یک سال جبهه رفته که درحال حاضر جایی شاغل نیستند بنده چند روز کم داشتم. با کیهان تماس گرفتم و مشکل خودم را مطرح کردم چند روز بعد به کار بنده رسیدگی کردند و مشکل حل شد. خواستم از طریق این روزنامه و ستون از شخص مسئول این طرح که گره‌گشایی کردند تشکر کرده باشم.
رجبی
* بلیت قطار طوس مشهد از ابتدای سال تاکنون چند بار گران شده و درحال حاضر به 50 هزار تومان رسیده است. با این موج و شتاب شدید گرانی، دولت چگونه و چرا صحبت از کاهش تورم و کنترل بازار قیمت‌ها می‌کند؟
احمدزاده