kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۷۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همراهانش باید در این تأمل کنیم که کدام ویژگی‌های مدیریتی بود که باعث موفقیت ایشان شد و استکبار جهانی را چنان عصبانی کرد که دستور به شهادت رساندن وی را صادر کردند. این ویژگی‌ها باید تدوین و به مدیران و نسل‌های آینده منتقل و در کتب درسی گنجانده شود تا مدیران با این معیارها انتخاب شوند و کشور را به پیش ببرند.
8495---0911 و 3949---0912
* واحد اطلاعات مالی FATF پیگیر تراکنش‌ها و تحریم افراد و مؤسسات مورد نظرش است. پس FATF نه تنها کمکی به اقتصاد ما نمی‌کند بلکه کلیه اسرار اقتصاد را به دست دشمنان می‌دهد. طرفداران برجام و FATF به این رسوایی چه پاسخی دارند؟!
8853---0912
* اف‌ای‌تی‌اف هم فریب است، هم دام است و هم ردگم کنی تا سوء تدبیرشان را به خارج ربط دهند! انتخابات نزدیک است و بعضی مدعیان اصلاح‌طلبی با کارنامه خالی، همچون غریق به هر خاشاکی آویزان می‌شوند!
8853---0921
* آیا مسئولین و دولتمردانی که خواستار پیوستن کشور به FATF هستند واقعاً متوجه نیستند که با این کار تمام اطلاعات و تراکنش‌های مالی کشور در اختیار دشمنان قرار خواهد گرفت و از آن مهم‌تر راه‌های دور زدن تحریم‌ها مسدود می‌شود؟
9512---0915
* امیدوارم آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور فراموشی نگرفته باشد. قسم‌های جلاله ایشان به خوبی در یادمان است که وعده می‌دادند با برجام هیچ مشکلی برای صنعت هسته‌ای کشور به وجود نمی‌آید.
0583---0935
* آقای صالحی که اکنون برای بازگرداندن سانتریفیوژها بودجه مطالبه می‌کند فراموش کرده که در مجلس با قسم‌های جلاله گفتند هیچ بخشی از صنعت هسته‌ای با اجرای برجام از بین نمی‌رود و ما طبق برنامه به 190 هزار سو می‌رسیم!
0594---0912
* سخنان اخیر آقای رئیس‌جمهور در انکار آشکار وظایف قانونی نظارت مجلس بر دولت با صحبت‌های ایشان در گذشته تناقض کامل دارد. یک بار هم که شده به دیدگاه‌های گذشته خود مراجعه کرده و گذشته خویش را انکار نکنند.
7345---0912
* ای جوانان عزیز! جایتان در دفاع مقدس خالی بود. در عملیات خیبر و جزیره مجنون گلوله کلاش بچه‌ها تمام شده بود و رساندن مهمات بسیار دشوار بود ولی دشمنان اسلام صدام را با انواع سلاح‌های پیشرفته مجهز کرده بودند. اما با یاری خداوند قادر متعال و رهبری حکیمانه امام راحل(ره) پیروزی نصیب ما شد چرا که نگاه رزمندگان به داخل کشور بود و مقاومت متکی بر ایمان آنان جواب داد. امروز نیز با مقاومت به پیروزی می‌رسیم نه با نگاه به خارج و به دست‌های چدنی پوشیده در دستکش مخملین شیطان بزرگ.
وحیدی
* چرا دولتمردان به جای نگاه کردن به دستان خارجی‌ها ظرفیت‌های داخل کشور را فعال نمی‌کنند. امیدی که به دستان بیگانگان بسته شود امیدی واهی است.
5143---0990
* به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب، ولایت و رهبری و شهدای سرافراز کشورمان افتخار می‌کنیم که امروز به یک قدرت برتر منطقه غرب آسیا تبدیل شده است. ایرانی که دولت‌های غربی و شرقی برای پادشاهش ارزشی قائل نبودند، امروز به دغدغه اصلی کشورهای غربی تبدیل شده است و یکی از شعارهای اصلی نامزدهای ریاست دولت‌های ستمگر دنیا نیز مهار ایران است. به کوری چشم آنها ان‌شاءالله انقلاب به صاحب اصلی‌اش سپرده خواهد شد و بساط این قدرت‌های پوشالی را بر باد خواهد داد.
سروی و فرخی
* آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفتند 200 میلیون یورو به خرید واکسن خارجی اختصاص داده‌ایم و تصمیم گرفته شده در بین مردم توزیع و تزریق شود. عرض می‌کنم لطف کنند این واکسن خارجی را ابتدا روی مسئولین و دولتمردان امتحان کنند اگر جواب داد به مردم توصیه شود.
بیگ‌زاده
* تعدادی جوان شاغل در یک شرکت دانش‌بنیان هستیم و در زمینه صنایع استراتژیک فعالیت می‌کنیم. خیلی راحت می‌توانیم وابستگی به نفت را کاهش بدهیم ولی مسئولین پاسخگو نیستند و مساعدت نمی‌کنند. این آمادگی را داریم که موضوع را از طریق مطبوعات رسانه‌ای کنیم.
3853---0912
* سهام پالایش را که دولت با منت گذاشتن بر سر مردم واگذار کرده هر روز افت قیمت دارد. چه کسی پاسخگو است؟
2162---0915
* با وجود ادغام چند بانک در بانک سپه، همچنان حساب‌های این بانک‌ها از هم جداست. در چند بانک که اینک با هم ادغام شده‌اند حساب دارم ولی وقتی به شعب مراجعه و درخواست می‌کنم که حساب‌ها را تجمیع نمایند تا از داشتن عابربانک‌های متعدد کاسته و امکان سوءاستفاده هم کم شود، خودداری می‌کنند. از بانک مرکزی درخواست می‌شود این مشکل را هم مرتفع نمایند تا جلوی ترددها و کاغذ‌بازی‌های بی‌مورد گرفته شود.
گروسی
* بیش از 6 ماه است که از طریق کارگزاری مفید اقدام به فروش 60 درصد سهام عدالت کرده‌ام متاسفانه تنها هفتصد هزار تومان را و آن هم در چند مرحله واریز کرده‌اند. بیش از 7 ماه است که مردم را معطل کرده‌اند. نه دولت پاسخگوست و نه کارگزاری‌ها! چرا در این گرفتاری‌ها پاسخگوی مردم نیستند؟!
7600---0901
* مصوبه مجلس برای یارانه 60 هزار تومانی به کجا رسید. تا به حال هیچ کمکی به حساب ما واریز نشده است. رئیس‌جمهور هم گفتند ما مصوبه مجلس و دولت را تلفیق کردیم و به هر نفر صد هزار تومان دادیم. پس چرا ما ندیدیم؟! لطفا پیگیری نمایید.
6820---0911
* طرح دولت در جهت رایگان شدن مصرف بهینه برق بهترین فرصت برای رعایت اصلاح الگوی مصرف حامل‌های انرژی توسط شهروندان است. وقتی امکان مصرف کمتر وجود دارد چرا باید هم در مصرف اسراف شود و هم بابت آن هزینه بیشتری پرداخت.
6263---0938
* چطور دولت موافق تغییر هر سه ماه یک بار قیمت خودرو و لوازم خودرویی است ولی کرایه تاکسی‌ها، حقوق کارگران و کارمندان سالی یک بار تغییر می‌یابد؟
8495---0911

* داروخانه شبانه‌روزی شهر گلپایگان دارویی را که قیمت ثبت شده روی آن 28 هزار تومان است به قیمت 33 هزار تومان به مشتری می‌فروشد(شربت آلوئه‌ورا)!
حسینی