از امروز
آب مشترکان پرمصرف اداری روزانه 5 ساعت قطع میشود
آب 50 مشترک پرمصرف اداری روزانه 5 ساعت قطع میشود.
مدیر عامل آبفای استان تهران از اعمال محدودیت 5 ساعته آبرسانی به 50 مشترک اداری از امروز خبر داد و گفت: یکهزار مشترک اداری پرمصرف در شهر تهران شناسایی شده است.
به گزارش مهر، محمد پرورش از اعمال محدودیتهای جدید آبی در پایتخت خبر داد و گفت: از روز دوشنبه برای 50 مشترک پرمصرف اداری شهر تهران که بیشتر از قرارداد خودشان آب مصرف کردند، محدودیت 5 ساعته اعمال میشود.
مدیر عامل آبفای استان تهران با اشاره به اینکه حدود هزار مشترک پرمصرف اداری در تهران شناسایی شده است افزود: در مرحله نخست برای 50 مشترکی که مصرف آبشان اختلاف معناداری با سایر مشترکان پرمصرف دارد محدودیت ایجاد میشود.
پرورش ادامه داد: میزان مصرف مشترکان اداری براساس عرصه و اعیان مشخص و براین اساس قرارداد بین مشترک و شرکت آب و فاضلاب منعقد میشود. در حال حاضر، یک درصد مشترکان تهرانی را اداری تشکیل میدهد.
به گزارش مهر، محمد پرورش از اعمال محدودیتهای جدید آبی در پایتخت خبر داد و گفت: از روز دوشنبه برای 50 مشترک پرمصرف اداری شهر تهران که بیشتر از قرارداد خودشان آب مصرف کردند، محدودیت 5 ساعته اعمال میشود.
مدیر عامل آبفای استان تهران با اشاره به اینکه حدود هزار مشترک پرمصرف اداری در تهران شناسایی شده است افزود: در مرحله نخست برای 50 مشترکی که مصرف آبشان اختلاف معناداری با سایر مشترکان پرمصرف دارد محدودیت ایجاد میشود.
پرورش ادامه داد: میزان مصرف مشترکان اداری براساس عرصه و اعیان مشخص و براین اساس قرارداد بین مشترک و شرکت آب و فاضلاب منعقد میشود. در حال حاضر، یک درصد مشترکان تهرانی را اداری تشکیل میدهد.