kayhan.ir

کد خبر: ۲۰۴۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴

مجری‌های صداوسیما خواستار برخورد قاطع با عاملان ‌ترور شهید فخری‌زاده شدند(اخبار ادبی و هنری)

۲۴۳ مجری و گوینده‌ صداوسیما با صدور پیامی، خواستار گرفتن انتقام خون شهید محسن فخری‌زاده شدند.



گفتنی است، پس از انتشار بیانیه‌های مختلف از سوی گروه‌های هنری در محکومیت ‌ترور شهید فخری‌زاده، برخی از رسانه‌های معاند، از سر آشفتگی و ناراحتی مدعی شدند که این افراد، در اثر تهدید مجبور به امضای بیانیه‌های پاسداشت شهادت یک دانشمند هسته‌ای شده‌اند! این درحالی است که نبود اسامی ‌دو نفر از مجریان مشهور و پرکار صداوسیما در بیانیه مشترک مجری‌های رسانه ملی، ناقض ادعای دروغین آنهاست.
در پیام مجری‌های صداوسیما آمده است:
«گرچه آیینه‌ وجود دانشمند ممتاز و برجسته‌ هسته‌ای و دفاعی کشور «استاد شهید محسن فخری‌زاده» به‌ظاهر شکسته شد اما قطعه‌قطعه‌ این آینه، تصاویر بی‌شماری از بینش و روش متعالی او را در سراسر جهان منعکس خواهد کرد. ما نیز در این مسیر نورانی که به حکومت موعود بزرگ جهان، حضرت مهدی صاحب‌الزمان(عجل‌الله‌فرجه‌) منتهی خواهد شد، همچنان مصمم و استوار گام برمی‌داریم.
جامعه‌ مجریان و گویندگان رسانه‌ ملی، این ضایعه‌ دردناک را به محضر امام عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت سرافراز ایران اسلامی و خانواده‌ پرافتخار آن شهید مظلوم تبریک و تسلیت عرض نموده و چشم‌انتظار برخورد قاطع و کوبنده‌ توأم با بصیرت با آمران و عاملان این اقدام جنایتکارانه خواهد بود.»