جانشین پلیس راهور اعلام کرد
اجرای محدودیت ورود و خروج خودرویی در مراکز استانها از صبح امروز
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: از امروز ساعت ۱۰ صبح در سطح سراسر کشور محدودیت ورود و خروج به مراکز استانها آغاز میشود.
به گزارش خبرگزاری میزان، سردار سید تیمور حسینی اظهارداشت: از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه هفته جاری، هیچ پلاک غیربومی اجازه ورود به مرکز استانها را نخواهد داشت و از سوی دیگر پلاکهای بومی نیز اجازه خروج از مرکز استان را نخواهند داشت.
حسینی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از امروز به شکل شبانهروزی در تمامی مبادی ورودی و خروجی مراکز استان مستقر خواهند شد، افزود: اگر رانندگان اصرار به تخلف داشته باشند، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای آنان اعمال خواهد شد. وی ادامه داد: درباره محدودیتهایی که از شنبه اجرا خواهد شد، اطلاعرسانی خواهد شد و این طرح ارتباطی با آن محدودیتهایی که بناست از روز شنبه اجرا شود، ندارد.