کد خبر: ۲۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

استاندار: مردم و مسئولان قم 19 دی ماه به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

استاندار قم در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» گفت: مردم و مسئولان قم در قالب کاروان «میثاق با امام، ‌بیعت با رهبری» به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت.

قم- خبرنگار کیهان:
استاندار قم در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» گفت: مردم و مسئولان قم در قالب کاروان «میثاق با امام، ‌بیعت با رهبری» به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت.
به گزارش روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی‌منش قیام تاریخی 19 دی سال 56 را سرآغاز حرکت بزرگ و سرنوشت‌ساز ملت ایران دانست.
وی پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون و مرهون رهبری پیامبرگونه حضرت امام(ره) و خون‌های ریخته شده شهیدان بیان و تصریح کرد: خدمت به مردم و آبادانی کشور ادای دین به انقلاب و خون شهدا است.