kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۶۵۱۲
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* شنیدن خبر ریخته‌ شدن 220 میلیارد تومان از بیت‌المال به جیب یک مربی خارجی برای فقط چند ماه مربیگری ناموفق توسط وزارت ورزش و جوانان واقعا کلافه‌ام کرده است. دولت آقای روحانی با این ملت و کشور چه می‌کند؟ با این پول هنگفت می‌شد ده‌ها شغل برای جوانان کشور ایجاد کرد.
0811----0914 و 7159----915
* لعن و نفرین بر همه کسانی که به نوعی در عقد قرارداد خسارت‌بار با مربی خارجی فوتبال دخیل بوده و به بیت‌المال آسیب وارده کرده‌اند و به دروغگویی عادت کرده‌اند.
5721-----0912
* خسارت‌های برجام و برجامیون کم بود غارت 50 میلیارد تومان از بیت‌المال بابت هزینه فقط یک ماه مربیگری مربی خارجی به آن اضافه شد وقتی این خبر را شنیدم گفتم خدایا شر مدعیان اطلاح‌طلبی کی از سر این کشور و ملت دور می‌شود.
7159----0915
* قرارداد ننگین با ویلموتس باعث شد که 8 میلیون دلار جریمه از جیب مردم کشورمان برود. البته وقتی دیپلمات‌های به اصطلاح کار بلد ما آن برجام خسارت‌بار را با دشمنان می‌بندند نباید از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انتظاری بیش از این داشت.
7594----0910
* قوه‌قضائیه باید در پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشور ورود پیدا کرده و جلوی لفت و لیس یک عده مسئولین و مدیران وزارت ورزش را که در عقد و تحمیل اینگونه قراردادهای خسارت‌بار خارجی دخیل هستند بگیرد.
0656----0937 و دکتر طوسی‌زاده
* نکند کسانی که حکم جریمه شدن فوتبال را گرفتند در پشت پرده از رشوه برخوردار شده باشند؟! این موضوع باید حتما بررسی شود.
0220-----0935
* اگر برای یک‌بار خسارت‌های وارده بر کشور به واسطه قراردادهای خارجی وزارت ورزش را از جیب مسئولین و مدیران این وزارتخانه بپردازند حساب دست آقایان می‌آید که با بیت‌المال چگونه برخورد بکنند. این ملت بیچاره تا کی باید تاوان سوءمدیریت مسئولین را بپردازد؟
ابوالقاسمی از قم
* دولت آقای روحانی 5 سال قبل در مواجهه با آمریکا تحریم تسلیحاتی را پذیرفت و آن را یک نوع پیروزی دانست. نتیجه آن بی‌دقتی و بی‌تخصصی بهتر از این هم نبود.
6043----0916
*‌ خوش‌باوری آقای رئیس‌جمهور در سیاست تا کجا که گفته‌اند اگر ترامپ بخواهد به برجام برگردد و مذاکره‌ کند ایشان هم آماده مذاکره است. رئیس جمهور مارخورده آمریکا اگر معتقد به مذاکره بود هرگز از برجام خارج نمی‌شد. قبل از هر چیز برای سادگی بعضی مسئولین باید فکری کرد که همواره کار دست ملت داده.
9915----0914
* آقای ظریف را خیال برندارد. عدم موفقیت آمریکا در شورای امنیت در جمع‌آوری آراء لازم برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران هیچ ارتباطی با برجام ندارد اگر برجام قدرتی داشت تحریم‌ها را می‌شکست.
9219----0903
* اگر آمریکا بخواهد به برجام برگردد باید شرط گذاشته شود که ابتدا تمام تحریم‌ها علیه ایران را بردارند و چیزی به نام مکانیزم  ماشه وجود نداشته باشد.
2977----0933
* اگر من به جای ترامپ بودم به برجام برمی‌گشتم تا مکانیسم‌ ماشه را اجرا کنم و دوباره برای چند سال خارج شوم و اگر در آینده اقتضا کند دوباره برگردم! و بایدن گفته است اگر پیروز شود مشروط به بازگشت ایران به پایبندی دقیق به توافق هسته‌ای به برجام می‌گردد از همین می‌شود فهمید که بایدن قصد دارد از این طریق فشارهای بیشتری به ملت ما وارد کند.
8546----021
* بله، برجام خیلی جای افتخار دارد! قبل از برجام ، هم هسته‌ای بود و هم دلار 3 هزار تومان، بعد از برجام نه از هسته‌ای خبری هست نه از دلار 3 هزار تومانی! دلار را هم به 23 هزار تومان رسانده‌اند! علی برکت‌ا...!
توکلی- الیگودرز
* برجام کلاه گشادی بود که بر سر ایران گذاشته شد چرا که به رغم انجام تمام تعهدات از سوی ایران تحریم‌ها نه تنها برداشته نشده بلکه بیشتر هم شده است آقای ظریف پاسخ بدهد کجای این برجام جای افتخار دارد.
8688---0938
* دولتمردان طی 7 سال گذشته از پرداختن به توان داخلی که هم اشتغال‌زا و هم درآمدزاست سر باز زدند و چشم به سوی غرب دوختند. صدا و سیما گزارشی را از خام‌فروشی گشنیز پخش می‌کرد که فرآوری آن بسیار ساده است و به خاطر بی‌توجهی منافع کلان آن به جیب پاکستان و سپس کشورهای تولیدکننده دارو و عطر و محصولات آرایشی  می‌رود.
نیک‌طبا
* آقای رئیس‌جمهور هنر دولتش را در این می‌داند که با آمدن کرونا نگذاشته آب و برق قطع بشود عرض می‌کنم زیرساخت‌های کشور چه ربطی به کرونا و دولت ایشان دارد. چرا از اقتصاد مردم و کشور نمی‌گوید که عملکرد دولت ایشان آن را فلج کرده است.
7919---0911
* متاسفانه دولت در فضای مجازی به حدی منفعل عمل کرده که نه تنها اینستاگرام و تلگرام بلکه برنامه‌های داخلی مانند روبیکا نیز به جولانگاه مروجان فساد به  سبک زندگی غربی تبدیل شده است. برای مثال ما شاهد اشتراک انواع موسیقی سخیف و مغایر با عرف جامعه در کانال‌های روبیکا هستیم!
2049---0919
* از یک طرف دولت مردم را به مراعات فاصله اجتماعی و خانه‌نشینی و رعایت مسائل بهداشتی سفارش می‌کند و از سوی دیگر با سهام عدالت چند میلیون نفر را به ازدحام در مکان‌هایی خاص برای خرید و فروش سهام می‌کشاند؟!
0348---0915
* در شهر مرند جایگاه سوخت گاز مایع خودرو وجود ندارد. این باعث شده که بعضی از رانندگان از روی ناچاری از کپسول گاز استفاده کنند که کار خطرناکی است... از مسئولان شهر درخواست رسیدگی داریم.
8902---0914
* پتروشیمی شیراز برای 64 میلیون تومان سهام، فقط 190 هزار تومان سود پرداخت کرده است! در حالی که حقوق‌های نجومی همچنان در امثال این شرکت برقرار است!
8495---0911
* رئیس‌جمهور محترم قبل از عید غدیر اعلام کرد که مرحله دوم فروش سهام عدالت یعنی 60 درصد از فردای عید غدیر آغاز خواهد شد ولی با گذشت یک هفته از عید غدیر هنوز سایت فروش باز نشده است چرا؟!
8334---0915
* دو ماه قبل 30 درصد سهام عدالتم را فروختم ولی تا کنون تنها یک میلیون آن به حسابم واریز شده و از بقیه خبری نیست. چرا؟! به بانک مراجعه می‌کنم می‌گویند به ما ربطی ندارد به سهام عدالت می‌روم همین جواب را می‌شنوم! این شد حرمت و پاسداشت حقوق شهروندی؟!
یک فرهنگی بازنشسته
* بسیاری از نمازخانه‌های اماکن شهری و بین‌شهری وضعیت در خور شأن ندارند. چرا باید شاهد چنین وضع تاسف‌باری باشیم؟
9219---0903