kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۶۴۶۵
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران

سامانه نوبت‌دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران در راستای تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم راه‌اندازی شد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران گفت: پیرو تاکیدات رئیس‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم با استفاده از بستر‌های الکترونیکی، سامانه نوبت‌دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران راه‌اندازی شد و از اول شهریور ماه آماده ارائه خدمات است.
عبدالحسین افزود: به منظور دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط گسترش ویروس منحوس کرونا، مراجعه کنندگان واحد‌های اجرا می‌توانند با ورود به بخش اطلاعیه‌های وب سایت اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران به آدرس «th.ssaa.ir»، به صورت الکترونیک و با توجه به مشخصات شخصی و شماره پرونده نوبت خود را اخذ کنند.
به گفته رامشی، در این سامانه از ساعت 8 تا 14 امکان ثبت پذیرش نوبت در هر ساعت ۶۰‌ نفر وجود دارد و مراجعه کنندگان با مراجعه به اداره اجرا در ساعت مقرر می‌توانند به پرونده خود رسیدگی کنند.
وی از مراجعین خواست که به موقع و در زمان اعلام شده در اداره اجرا حضور یابند.