کد خبر: ۱۹۶۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
سعید الهی، کارشناس فرهنگ و رسانه:

عده‌ای منتظر درگذشت شجریان هستند تا سوءاستفاده سیاسی کنند!(اخبار ادبی و هنری)

یک کارشناس فرهنگ و رسانه نسبت به سوءاستفاده سیاسی از بیماری محمدرضا شجریان هشدار داد!

سعید الهی، مدرس دانشگاه و کارشناس فرهنگ و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان گفت: برخی از جریان‌های به ظاهر مردمی اما سیاسی در حال سوءاستفاده و کاسبی از حیات بحرانی محمدرضا شجریان هستند. نوع رفتار آنها به گونه‌ای است که گویی برای درگذشت این فرد لحظه‌شماری می‌کنند تا بتوانند به شانتاژ و بهره‌کشی سیاسی و رسانه‌ای از مرگ وی بپردازند!
وی افزود: افراد باید هوشیار باشند که  در دام جریانات خزنده و فرصت‌طلب نیفتند و مخصوصا در فضای مجازی از توجه به این فضاسازی‌ها پرهیز کنند.
الهی تأکید کرد: ‌ای کاش خانواده و فرزندان محمدرضا شجریان، مانع از بهره‌برداری سیاسی کسانی شوند که برای درگذشت ایشان لحظه‌شماری می‌کنند!