مخابرات تهران:
مشتریان تلفن ثابت صورتحساب خود را ماهانه بپردازند
روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از مشتریان خود خواست نسبت به پرداخت صورتحساب پایان دوره و یا به روز تلفن ثابت خود در آخر هر ماه اقدام کنند.
در گزارش این روابط عمومی آمده است به منظور مشارکت در بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات مخابراتی، مشتریان تلفن ثابت میبایست طبق روال معمول نسبت به پرداخت صورتحساب پایان دوره و یا به روز تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت خود اقدام نمایند.
شایان ذکر است شهروندان تهرانی میتوانند جهت جلوگیری از قطع ارتباط تلفن ثابت، قبوض خود را از طریق سامانه تلفنی 2000 یا وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس
WWW.TCI.IR و یا کد دستوری ستاره 2020 مربع پرداخت کنند.