کد خبر: ۱۹۵۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

انهدام 2 باند راهزنان مسلح آزاد‌راه جنوب به تهران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت: دو باند راهزنان مسلح که با استفاده از خودروهای مسروقه و پلاک‌های جعلی در آزاد‌راه خرم‌آباد به خوزستان و تهران اموال مردم را با توسل به زور می‌ربودند، متلاشی شد.

 
   خرم‌آباد - خبرنگار کیهان:

سرهنگ عباس دولتشاهی، افزود: یکی از این باندها که در محور خرم‌آباد - بروجرد مبادرت به راهزنی می‌کرد، در حالی که دست و پای دو سرنشین یک خودرو سواری را بسته و پس از رها کردن آنان در بیابان، اموال‌شان را به سرقت برده بودند لحظاتی بعد از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: سه عضو این باند ساعت دو و نیم بامداد در محل ارتکاب جرم طی درگیری با ماموران همراه با سلاح جنگی دستگیر شدند و یک نفر از آنان با استفاده از تاریکی شب متواری شد.
وی افزود: یکی دیگر از باندهای راهزنی که در آزادراه خرم‌آباد - خوزستان مبادرت به راهزنی و سرقت اموال مردم می‌کرد با تعقیب و ‌گریز ماموران متلاشی شد که یکی از راهزنان نیز هدف گلوله پلیس قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.