پلمب 9 صرافی توسط پلیس در تهران به دلیل تخلفات ارزی
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب 9 صرافی به دلیل خرید و فروش غیر مجاز ارز و اخلال در این بازار، خبر داد.
سرهنگ نادر مرادی با اشاره به نظارت پلیس بر بازار ارز و سکه، به ایسنا گفت: با تدابیر سردار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نیز درخواست بانک مرکزی، پلیس با اخلالگران نظم اقتصادی و افرادی که بخواهند در این شرایط اقدام به سودجویی کنند برخورد خواهد کرد. در همین راستا نیز گشتهای مختلف پلیس اقدام به بازرسی محسوس و نامحسوس در این فضا کردهاند.
مرادی ادامه داد: روز گذشته چند تیم از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در راستای نظارت بر صرافیهای پایتخت و به منظور ساماندهی و پیشگیری از جرایم و تخلفات مربوط به این صنف، از 35 صرافی بازدید کردند که در جریان آن به 15 واحد صنفی تذکر کتبی داده شد.
وی افزود: همچنین 9 صرافی متخلف نیز به علت خرید و فروش غیر مجاز ارز و اخلال در نظام اقتصادی با اخذ دستور قضایی پلمب شدند که پرونده آنان برای رسیدگی به نهادهای قانونی و مربوطه ارجاع خواهد شد.
به گفته معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، گشتهای پلیس در این فضاها و صنوف همچنان ادامه خواهد داشت.