kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

اخبار کوتاه از فوتبال


حمایت کریمی از مردم غزه
علی کریمی که هفته گذشته برای همیشه از بازی در مستطیل سبز خداحافظی کرد، در صفحه شخصی شبکه اجتماعی خود نوشت: «فجایع و جنایات در غزه دل هر انسانی را به لرزه می‌اندازد. کشتار زنان و کودکان فلسطینی حیوانات درنده را هم شرمسار کرده است. با حمایت از مبارزان فلسطینی ضمن کمک مالی و انسانی از همگان استدعا دارم تا به هر شکل حمایت نمایند.»

زمان جدید برگزاری مراسم معرفی بهترین‌های لیگ
مراسم معرفی و تقدیر از برترین‌های لیگ سیزدهم قرار بود روز 5 مرداد ماه در محل برج میلاد برگزار شود اما با تصمیم مسئولان سازمان لیگ زمان برگزاری این برنامه تغییر کرد. به دلیل مصادف شدن این مراسم با عید سعید فطر مسئولان تصمیم گرفتند مقداری دیرتر این مراسم را برگزار کنند به همین دلیل روز 11 مرداد ماه این مراسم با حضور نمایندگان و نامزدهای برترین‌های لیگ سیزدهم برگزار خواهد شد.

دومین تساوی تیم امید در اردن
دومین دیدار تیم فوتبال امید برابر اردن با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید. گفتنی است، تک گل این دیدار را آرام عباسی به ثمر رساند. اولین دیدار نیز با نتیجه دو - دو به پایان رسیده بود.
رد پیشنهاد 3 میلیون دلاری قطری‌ها از سوی قوچان‌نژاد
جبار قوچان‌نژاد درباره آخرین وضعیت مهاجم تیم ملی کشورمان اظهار داشت: رضا پیشنهادات بسیار خوبی از تیم‌های اروپایی دارد و طی روزهای گذشته نیز پیشنهادی از تیم قطری شد. وی افزود: باشگاه السد قطر پیشنهادی 3 میلیون دلاری به رضا داده است اما به احتمال فراوان جواب به این پیشنهاد منفی است.

غیبت مدافع ملی‌پوش استقلال تا هفته پنجم
با نظر پزشکان استقلال، مدافع ملی‌پوش این تیم تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.  امیرحسین صادقی با توجه به مصدومیت از ناحیه شکم از هفته پنجم می‌تواند استقلال را در مسابقات همراهی کند.

برگزاری مراسم معارفه پیروانی
افشین پیروانی عصر پنجشنبه  با حضور در درفشی‌فر توسط علیرضا رحیمی و علی دایی به بازیکنان معارفه شد. وی در کادر فنی پرسپولیس فعالیت خواهد کرد. پیروانی از امروز رسما کارش را به عنوان مربی پرسپولیس آغاز می‌کند.

ادینهو به تراکتورسازی پیوست
لوسیانو ادینهو مهاجم سابق تیم فوتبال مس کرمان  با عقد قراردادی یک ساله به تراکتورسازی پیوست.

رحمانی و حمودی به خدمت سربازی می روند
دو بازیکن لیگ برتری فوتبال کشورمان به رغم داشتن کارت معافیت پزشکی باید به خدمت سربازی بروند.بر اساس پیگیری های صورت گرفته در بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح،کارت معافیت بختیار رحمانی و علی حمودی دچار ایراداتی است و بر همین اساس این دو به احتمال فراوان باید به خدمت سربازی بروند.دلیل اصلی که باعث شده است رقم قرارداد این بازیکنان هم در فهرست ارائه شده دو باشگاه فولاد و سپاهان ثبت نشود هم همین مساله است. تاج رئیس سازمان لیگ حرفه ای،دراین باره عنوان کرد:پیگیری های صورت گرفته در این زمینه حکایت از تایید مساله دارد و ظاهرا این دو بازیکن باید راهی خدمت سربازی شوند. ضمن اینکه پیگیری ها هم در این خصوص ادامه دارد.