مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی کشور: خودروسازان به وعده خود برای تحویل تاکسی عمل نکردهاند
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای کشور گفت: اگر خودروسازان به وعدههای خود مبنی بر تأمین خودروی مورد نیاز رانندگان تاکسی در کشور اقدام نکنند، مبادرت به واردات خودرو میکنیم.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای کشور گفت: اگر خودروسازان به وعدههای خود مبنی بر تأمین خودروی مورد نیاز رانندگان تاکسی در کشور اقدام نکنند، مبادرت به واردات خودرو میکنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بابک هاشمی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از رانندگان تاکسی در بوشهر اظهار داشت: منتظر خودروسازان نخواهیم بود، اکنون 20 ماه است که تاکسی در کشور توزیع نشده و وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است تاکسی در اختیار ما قرار دهد.
وی اضافه کرد: اگر این اتفاق نیفتد مجبوریم بار دیگر پیگیر واردات خودرو برای حل مشکلات مردم و نوسازی ناوگان باشیم.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای کشور تصریح کرد: به خودروسازان هشدار جدی میدهیم اینطور با ما بازی نکنند، چند هفته پیش قول داده بودند که خودروی مورد نیاز برای استفاده تاکسی را تأمین کنند اما این اتفاق نیفتاد.
هاشمی افزود: در زمینه نوسازی تاکسیها پلیس راهور در زمینه عدم احراز معاینه فنی خودروهای فرسوده در قالب فرمهای ویژه همکاری کرده و کارشناسان پلیس راهور نسبت به تأیید تاکسیهای فرسوده اقدام کنند.
وی افزود: از دولت جدید انتظار داریم نسبت به مشکلات عدیده تاکسیرانان در کشور اقدام کند، در قانون برنامه چهارم و پنجم توسعه سهم اعتباری تاکسیها 25 درصد، اتوبوس 40 درصد و مترو را 10 درصد در نظر گرفتند و اعتبارات هم براساس همین درصدها پیشبینی شده، اما هیچکدام از این درصدها محقق نشده است و در این راستا پیگیر هستیم تا سهم تاکسی از اعتبارات کشوری بیشتر شود.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای کشور ادامه داد: نوسازی تاکسیها، توسعه ناوگان تاکسیرانی، بیمه، ایجاد تعمیرگاههای مجاز، امکانات رفاهی و... در اولویت برنامههای ماست.
وی تقویت تاکسی گردشگری، مدارس، بیسیم را مورد تأکید قرار داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بابک هاشمی شامگاه جمعه در مراسم تجلیل از رانندگان تاکسی در بوشهر اظهار داشت: منتظر خودروسازان نخواهیم بود، اکنون 20 ماه است که تاکسی در کشور توزیع نشده و وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است تاکسی در اختیار ما قرار دهد.
وی اضافه کرد: اگر این اتفاق نیفتد مجبوریم بار دیگر پیگیر واردات خودرو برای حل مشکلات مردم و نوسازی ناوگان باشیم.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای کشور تصریح کرد: به خودروسازان هشدار جدی میدهیم اینطور با ما بازی نکنند، چند هفته پیش قول داده بودند که خودروی مورد نیاز برای استفاده تاکسی را تأمین کنند اما این اتفاق نیفتاد.
هاشمی افزود: در زمینه نوسازی تاکسیها پلیس راهور در زمینه عدم احراز معاینه فنی خودروهای فرسوده در قالب فرمهای ویژه همکاری کرده و کارشناسان پلیس راهور نسبت به تأیید تاکسیهای فرسوده اقدام کنند.
وی افزود: از دولت جدید انتظار داریم نسبت به مشکلات عدیده تاکسیرانان در کشور اقدام کند، در قانون برنامه چهارم و پنجم توسعه سهم اعتباری تاکسیها 25 درصد، اتوبوس 40 درصد و مترو را 10 درصد در نظر گرفتند و اعتبارات هم براساس همین درصدها پیشبینی شده، اما هیچکدام از این درصدها محقق نشده است و در این راستا پیگیر هستیم تا سهم تاکسی از اعتبارات کشوری بیشتر شود.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای کشور ادامه داد: نوسازی تاکسیها، توسعه ناوگان تاکسیرانی، بیمه، ایجاد تعمیرگاههای مجاز، امکانات رفاهی و... در اولویت برنامههای ماست.
وی تقویت تاکسی گردشگری، مدارس، بیسیم را مورد تأکید قرار داد.