کد خبر: ۱۹۳۹۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

۱۹ شهر خوزستان همچنان در وضعیت پرخطر کرونا قرار دارند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: بنابر آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از میان ۲۷ شهر خوزستان ۱۹ شهر این استان همچنان در وضعیت پرخطر و خیلی ‌پرخطر کرونا قرار دارند.

محمد علوی،  اظهار داشت: هنوز هیچ منطقه سفیدی از وجود ویروس کرونا در خوزستان وجود ندارد و تمام مناطق پرخطر هستند زیرا ویروس در تمام مناطق منتشر شده است.
وی افزود: از دو هفته اخیر موارد بیماری و بستری در استان خوزستان کاهش داشته است و اکثر تخت‌ها و به ویژه آی‌‌سی‌یوها تا حدی خالی شده‌اند و پس از هفت هفته سخت و نفس‌گیر کادر درمانی توانستند نفسی تازه کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ادامه داد: البته همچنان اوضاع شکننده است و نمی‌توان به کاهش اعداد و ارقام دلخوش بود. روز دوشنبه رکورد جانباختگان در کل کشور افزایشی بوده که نشان می‌دهد شرایط کشور وضعیت مناسبی از نظر کرونا ندارد.