بخشنامه رئیس سازمان زندانها:
تشخصها و نسبتها نباید موجب برخورداری از امکانات و امتیازات خاص در زندان شود
رئیس سازمان زندانها طی بخشنامهای خطاب به مدیران زندانهای سراسر کشور تاکید کرد: برخی تشخصها و نسبتها نباید موجب تبعیض و برخورداری از امکانات و امتیاز خاص عدهای در زندانها شود.
به گزارش میزان، در بخشنامه محمدمهدی حاجمحمدی خطاب به مدیران زندانهای سراسر کشور آمده است: «مسئولیت ما درسازمان زندانها در مواجهه با انبوهی از زندانیان و خطاکاران، بسیارسنگین است و نباید به دلایل گوناگون ازجمله جـرم، هیچگونه تبعیض یا برخورد ناروایی با زندانی و خانواده وی انجام شود و میبـایست مسائل و مشکلات آنان بـا نهایت سعه صــدر ودقـت مورد رسیدگی قرارگیرد.
از سوی دیگر برخی تشخصها و نسبتها نیز نباید موجب تبعیض و برخورداری از امکانات و امتیاز خاص و مالکالرقاب شدن عدهای و یا حتی احساس تبعیض در زندانها شود چرا که این غفلت برخلاف مدیریت در تراز انقلاب اسلامی است و موجب قطع همکاری خواهد بود.»