مخالفت استاندار تهران با بازگشایی تالارهای عروسی
استاندار تهران گفت: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا در استان تهران مخالف بازگشایی تالارها برای مراسم عروسی و غیره هستیم.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد برخی نگرانیها از افزایش قیمت کالاها، اظهار داشت: آنچه مربوط به ذخیره اقلام میباشد به اندازه کافی وجود دارد و نگرانی نسبت به اقلام استراتژیک وجود ندارد و به وفور تامین است، در مورد آنچه به بازگشت محدودیتها و نگرانی بابت آن باز میگردد، اگر صنوف و اتحادیهها، پروتکلها را رعایت کنند محدودیتها بازنمیگردد. محسنی بندپی در مورد جمع آوری کودکان کار و خیابان افزود: توافقنامهای با بهزیستی در مورد کودکان کار منعقد شده و منابع مالی در اختیارشان قرار داده شده تا نسبت به پذیرش کودکان کار و خیابانی اقدام کنند که این اقدام با وقفه کوتاه شروع شده و البته باید روند کار سرعت بیشتری بگیرد. وی در مورد بازگشایی تالارهای پذیرایی بیان کرد: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا استان تهران مخالف بازگشایی تالارها برای مراسم عروسی و غیره هستیم، البته با بازگشایی رستورانها با ۵۰ درصد ظرفیت موافقت شده و اگر تالاری تنها برای پذیرایی و بدون برگزاری مراسم بازگشایی شود موافق هستیم، چرا که یکی از کانونهای انتشار ویروس این تالارها بودند.