kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۰۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* 3 هفته حضور مردم آمریکا در خیابان‌ها دیگر یک اعتراض نیست بلکه نشانه شروع عصیان عمومی و انقلاب است. بدین خاطر که در زمان شیوع ویروس کرونا در آمریکا مردم جان به لب رسیده به جای ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی به کف خیابان‌ها آمده‌اند.
جوهری
* با این تورم و گرانی‌های کمرشکن مسکن و اجاره‌بها، رئیس‌جمهور پس از هفت سال به برخی وزرا دستور داده زمین‌های حاشیه شهرها را برای متقاضیان مسکن در نظر بگیرند؟! این چه دردی را از متقاضیانی که امروز برای جابه‌جایی مشکل دارند درمان می‌کند؟! چرا پس از 7 سال؟ آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
شکیبا
* نگاهی به تاریخ نشان می‌دهد تفکر برده‌داری از اروپا به آمریکا رفته است. ولی اکنون مردم بومی آمریکا و نیز مظلومان آفریقایی و حتی بخش مهمی از مهاجران اروپایی به این سرزمین اسیر برده‌داری نوین نظام سرمایه‌داری شده‌اند.
3476---011
* رتبه اول آمریکا در کرونا با اوضاع اجتماعی فعلی این کشور گویای عمق شکاف مردم آمریکا با سیاستمداران آن کشور است زیرا خطری را که دولت ترامپ و دیگر دولت‌های قبلی آمریکا برای مردم این کشور داشته‌اند، حتی ویروس کرونا نداشته است.
پازوکی
* مردم دیدند وزیر امور خارجه‌ای که بیش از همه به همتای آمریکایی‌اش لبخند زد اولین وزیر خارجه‌ای بود که تحریم شد! پس از 7 سال اتلاف وقت برای مذاکرات برجام، کجا ایستاده‌ایم؟! برجام که پاره شد، هسته‌ای که رفت، تحریم‌ها که بیشتر شد. به روی خود هم نیاوردند اما تازه حالا فهمیدند که دلواپسان چرا دلواپسی داشتند؟ ولی عده‌ای با کمال پررویی می‌گویند انتقال بنزین به ونزوئلا نتیجه برجام است! برجام اگر خاصیت داشت باک هواپیمای دکتر ظریف را پر می‌کرد.
8688---0938
* دولت که این همه دم از مذاکره با غربی‌ها می‌زند چرا یک بار هم مشکلات و شکایات جانبازان شیمیایی از بمب‌های اهدایی غربی‌ها به صدام را به مجامع بین‌المللی نمی‌کشد؟!
2842---0910
* جای تعجب دارد که نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در صنعت موشک، هواپیما و کشتی‌های جنگی پیشرفت فوق‌العاده داشته‌اند ولی دولت در صنعت خودرو ناتوان و مستاصل باشد. همه کارها با حضور جوانان خلاق و متعهد شدنی خواهد بود.
0811---0914
* به کوری چشم شیطان بزرگ و به حول و قوه الهی نیروهای مردمی و حشدالشعبی عراق هرگز اجازه نخواهند داد مجدداً عراق به جولانگاه شیطان بزرگ و دست‌پروردگانش یعنی گروهک‌های تکفیری داعشی تبدیل شود.
9915---0914
* به دلیل اجرای طرح ترافیک مترو شلوغ شده. آیا دولت و مسئولین برای جان مردم ارزش قائل نیستند؟ چه اصراری به اجراء طرح ترافیک وجود دارد؟ تعداد کشته‌های کرونایی دوباره سه رقمی شد.
ناظم‌زاده
* از مردم فهیم کشورمان درخواست می‌شود با رعایت اصول بهداشتی و رعایت پروتکل‌های آن مانع گسترش ویروس منحوس کرونا شوند تا ان‌شاءالله شاهد پیروزی قطعی بر آن باشیم. نزدن ماسک در تجمعات فقط به ضرر کسانی که نمی‌زنند تمام نمی‌شود بلکه افرادی که مسائل بهداشتی را هم رعایت می‌کنند در معرض خطر قرار دارند. پس برای سلامتی دیگران هم شده مسائل بهداشتی مورد تأکید اسلام و پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کنید.
2846---0935
* اولویت مجلس و مجلسی‌ها باید مبارزه با فساد، ایجاد اشتغال و کنترل قیمت‌ها باشد. با این کارها می‌توان امید را به مردم بازگرداند.
8495---0911
* خودرو سمند در شهر باکوی جمهوری آذربایجان به قیمت 38 میلیون تومان و قسطی عرضه می‌شود. آیا ما مردم ایران از دید دولت و دولتمردان لایق نیستیم که از این تسهیلات و خدمات برخوردار بشویم؟ آقای روحانی! شما مخالف بهشت اجباری بودید ولی زندگی ما مردم ایران را عملکردهای دولت شما به جهنم تبدیل کرد.
0851---0912
* در اتوبوس‌های خط پردیس - فرهنگ‌سرا راننده و مسئول خط نسبت به نظارت و کنترل رعایت فاصله اجتماعی هیچ احساس مسئولیت نمی‌کنند. اکثر ما مسافرین هم از قشر ضعیف جامعه هستیم و بالاجبار باید سوار اتوبوس بشویم.
مشایخی
* از عید امسال تا الان بیکار هستم. سرپرستی 4 سر عائله را برعهده دارم. با این تورم افسارگسیخته و بیکاری چه کنم؟
5964---0918
* برای انجام آزمایش اگر به بیمارستان شهر کاشان مراجعه کنید مطمئن باشید اگر صبح زود در بیمارستان حضور نداشته باشید باید حتماً برای انجام تست آزمایش به مراکز خصوصی مراجعه کنید! چرا بیمارستان‌های دولتی نسبت به ارائه خدمات به طور شبانه‌روزی عمل نمی‌کنند تا شاهد رنج دیگری غیر از زجر و درد بیماری نباشیم؟
0883---031
* بیش از یک ماه است که برای جابجایی خط تلفن ثابت درخواست نموده‌‌ام ولی متأسفانه مخابرات منطقه الغدیر در خیابان خاوران به بهانه نبود سیم تلفن اقدام نمی‌کند با توجه به نیاز فرزندان دانش‌آموز به اینترنت از مسئولین امر درخواست تسریع در حل مشکل را دارم.
مقرب
* به عنوان یک تولید کننده با 2 کارگر چگونه می‌توانم هر ماه دو میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان حق بیمه پرداخت کنم؟ مگر دولت نباید به تولیدکننده کمک کند؟!
ابوطالبی- صومعه‌سرا- گوراب زرمیخ
* چرا تالارهای پذیرایی بیعانه‌های مجالس مردم را که به دلیل کرونا کنسل کرده‌اند با گذشت سه ماه پس نمی‌دهند؟ از اتحادیه تالارها و مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
4194---0912
* روستایی در سوادکوه پل سفید هست که مسیر 3 کیلومتری جاده خاکی آن هنوز در مزایده‌ای که برگزار می‌کنند بلاتکلیف است زیرا پیمانکاری حاضر به آسفالت کردن جاده نشده است، واقعا این 2 هزار کیلومتر راه روستایی که قرار بود مرمت و آسفالت شود روستای ما هم جزو همان روستاها بود؟!
محمدی
* مادرم کهولت سن دارد و قادر نیست برای تمدید کارت بانکی که هر ماه حقوق بازنشستگی واریز می‌شود به شعبه‌ای از بانک مربوطه برود و ریاست بانک هم اصرار دارد حتما صاحب حساب باید برای تایید هویت به شعبه بروند. کاش راهی بود تا مادر معلولم برای این‌گونه امور این قدر دچار زحمت نمی‌شد.
6481---021
- راهکار آن وکالت دادن مادر به فرزند است.
* به بنده پیامک ارسال کردند برای ثبت‌نام بسته حمایتی، اما نگفتند که چگونه می‌توانم درخواست خود را ثبت کنم.
2393---0938
* یک خانم سرپرست خانوار هستم که 7 سال است یارانه‌ام قطع شده است واقعا سخت است که هم زندگی را بچرخانم و هم اجاره خانه را پرداخت کنم! دیگر تمام دغدغه‌ام فقط سیر کردن شکم فرزندانم شده است، کاش دولتمردان انصاف داشته باشند و اوضاع ما را درک کنند.
8485---0938
* چند روز قبل با هواپیمای ایران ایرتور از مشهد به تهران آمدم با توجه به محیط بسته داخل هواپیما روی همه صندلی‌ها مسافر نشانده بودند و ماسک زدن هم اختیاری بود. ولی در هنگام برگشت از تهران سوار هواپیمای آسمان شدم با این تفاوت که فاصله‌گذاری‌ها رعایت شده بود و مسافران باید از ماسک استفاده می‌کردند. مگر مقررات بهداشتی شرکت‌های هوایی متفاوت است؟
7036----0915