kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۰۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

امکان ویرایش شیوه مدیریت سهام عدالت فراهم شد

سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفت: بنا به درخواست زیاد مردم امکان ویرایش مدیریت سهام عدالت در هفته پیش رو فراهم شد.

اکبر حیدری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با درخواست زیاد مردم در هفته آینده امکان ویرایش تغییر روش مدیریت سهام عدالت فراهم می‌شود.
وی افزود: طبق اعلام  شرکت کارگزاری مرکزی حدود ۱۷ میلیون نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند.
سخنگوی کانون سرمایه گذاری استانی سهام عدالت ادامه داد: اگر فردی روش مستقیم را انتخاب کرده است باید با بورس آشنایی داشته باشد و یا از روش‌های فروش سهام در بورس مطلع باشد در این صورت می تواند ارزش سهام خود را حفظ کند.
حیدری یادآور شد: همه کارشناسان بازار سرمایه به سهام‌داران سهام عدالت توصیه می‌کنند که سهامشان را نفروشند و نگهداری کنند زیرا سبد سهام عدالت بسیار ارزنده است و در سال‌های آینده رشد زیادی خواهد داشت.
وی افزود: به عنوان مثال افرادی که هفته گذشته سهامشان را با عجله از طریق بانک‌ها فروختند، تا کنون ۱۵ درصد زیان کردند. به افرادی که قصد فروش سهام عدالتشان را ندارند توصیه می‌کنیم روش غیر مستقیم را انتخاب کنند.
حل مشکل فروش سهام
سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت اعلام کرد: قابلیت اصلاح شماره تلفن همراه سهامداران عدالت جهت فروش سهام عدالت در کارگزاری‌ها فراهم شد.
حسین فهیمی، در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر با اشاره به رفع مشکل عدم همخوانی تلفن همراه و کدملی برخی از سهامداران عدالت که در هنگام فروش سهام عدالت در سامانه کارگزاری‌ها منجر به ایجاد مشکل می‌شود، گفت: کسانی که شماره همراهی که داده‌اند به نام خودشان نیست در حال حاضر با مراجعه به وبسایت sahamedalat.ir  می‌توانند شماره خودشان را اصلاح کنند و با این اصلاح، قادر خواهند بود در کارگزاری‌ها نیز برای فروش سهام عدالت اقدام کنند.