kayhan.ir

کد خبر: ۱۹۰۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)

انهدام بزرگ‌ترین شبکه‌ قاچاق سوخت در شرق کشور

با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه، یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های قاچاق سازمان یافته سوخت در شرق کشور منهدم شد.





به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان  فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان، گفت: اعضای این شبکه با همکاری برخی از شرکت‌های مسافربری صورت وضعیت‌های صوری برای خودرو‌ها صادر می‌کردند و سپس سوخت حاصل از این روش را در اختیار خریداران سوخت و قاچاقچیان سوخت قرار می‌دادند.
سردار معروفی،از انهدام شبکه گسترده قاچاق سوخت در شرق کشور خبر داد و گفت: طبق تحقیقات اولیه این شبکه قاچاق در مجموع 24میلیون لیتر سوخت را در سال قاچاق کرده است و در این  زمینه بیش از 50 کارت سوخت مهاجر در جایگاه‌های سوخت جنوب شرق کشور شناسایی و با دستور مقامات قضایی مسدود شده‌اند.
وی افزود: بر اساس  بررسی‌های اطلاعاتی و آمار‌ها  متأسفانه بخشی از سهمیه سوخت منطقه جنوب شرق کشور از طریق این شبکه با تخلفات صورت گرفته از کشور خارج شده است.
بگفته  فرمانده سپاه ثارالله کرمان، در این  زمینه 13 نفر از اعضای اصلی این باند در نقاط مختلف کشور تحت پیگرد قضایی قرار گرفته و دستگیر شده‌اند که دو نفر از  این افراد  مربوط به شرق استان کرمان هستند.
سردار معروفی، تأکید کرد: جلوگیری از قاچاق کالا و سوخت یکی از نیاز‌های جدی برای تحقق شعار سال مبنی بر رونق و جهش تولید و تقویت اقتصاد ملی است.