کد خبر: ۱۸۹۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

بخش اعظمی از مطالبات کارکنان شهرداری مهاباد پرداخت شد


 
شهردار مهاباد گفت: مطالبه کارکنان شهرداری تا پایان سال ۱۳۹۸ به غیر از اضافه‌کاری آنها پرداخت شد.
کامران فاتح افزود: این مطالبات معوقه مربوط به کارکنان شهرداری از جمله کارمندان اداری، قراردادی، رسمی و آتش‌نشانی مربوط به سال گذشته به غیر از اضافه‌کاری بود که به ‌طور کامل پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در طول یک ماه گذشته این معوقات در چهار مرحله به کارکنان شهرداری پرداخت شد.
وی با اشاره به اینکه عمده بدهی کارکنان  شهرداری مربوط به اضافه‌کاری است، افزود: مطالبات مربوط به اضافه‌کاری ۲ سال گذشته شامل سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ هنوز پرداخت نشده و باقی‌ مانده است.
 وی تاکید کرد:  همکاری شهروندان در پرداخت به موقع عوارض شهرداری، می‌تواند به شهرداری در پرداخت به موقع حقوق کارکنان، اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و بهسازی شهری کمک کند.