kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۹۸۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴

دستگیری عاملان سرقت ۸‌ میلیاردی لباس

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سه سارق که با تشکیل باندی، ۸۰ میلیارد ریال پوشاک و البسه از انبار یک فروشگاه بزرگ تجاری سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد اختیاری اظهار داشت: بیستم اردیبهشت‌ماه موضوع سرقت از یک فروشگاه بزرگ تجاری در دستور کار پلیس قرار گرفت.
اختیاری افزود: شاکی پرونده اعلام کرد که دو هفته پیش چند سایت داخلی را که در کار فروش البسه و پوشاک خارجی به‌صورت اینترنتی فعالیت داشت را بررسی می‌کردم که متوجه شدم برخی از محصولات ما که به‌صورت انحصاری وارد شده، در این سایت‌ها در حال فروش هستند. برای بررسی موضوع یکی از این محصولات را سفارش دادم و پس از دریافت محصول متوجه شدم بارکد درج شده بر روی آن در سامانه انبار ما موجود است و از جمله اقلامی‌است که ما وارد کرده‌ایم. بلافاصله انبار فروشگاه را بررسی و در انبارگردانی متوجه شدم بیش از ۱۰ هزار ثوب از انواع پوشاک و البسه در انبار نیست و با پیگیری بیشتر، دو تن از مسئولان انبار به نام‌های «علی» و «سعید» ناپدید شدند و دیگر به شرکت مراجعه نکردند.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: کارآگاهان در بررسی‌ها متوجه شدند علی با ثبت یک شرکت واردات به نام همسر خود حدود ۴۰ میلیارد ریال از محصولات مال باخته را به واسطه فروشگاه‌های اینترنتی به فروش رسانده است.
وی با‌ اشاره به دستگیری علی و همسرش در منطقه سعادت‌آباد گفت: علی در اعترافات اعلام کرد که از 6 ماه پیش با همدستی سعید محصولات شرکت که انواع لباس خارجی بودند را سرقت می‌کردیم و برای فروش آن تصمیم گرفتیم از طریق فضای مجازی اقدام کنیم که با ثبت یک شرکت صوری به نام همسرم اموال سرقتی را فروختیم.
بختیاری ارزش اجناس سرقتی را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد.