کد خبر: ۱۸۹۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

افزایش کنترل‌ها در مترو برای استفاده مسافران از ماسک

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به این‌که روز گذشته حدود 100درصد مسافران مترو تهران از ماسک استفاده کرده‌اند، اظهار داشت: در حال حاضر همه تهویه‌های مترو فعال است.



فرنوش نوبخت درباره آمار مسافران مترو پایتخت با توجه به آغاز فعالیت همه کارکنان ادارات و سازمان‌ها از دیروز، به فارس گفت: هنوز آمار نهایی در این زمینه به دست نیامده ولی حدود 100 درصد مسافران با افزایش نظارت و کنترل‌ها از ماسک استفاده کرده‌اند. نوبخت افزود: نیروهای مترو تهران استفاده از ماسک را در میان مسافران مورد توجه قرار داده و همچنان در 127 ایستگاه نیز توزیع ماسک با نرخ مصوب دولتی انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 100درصد تهویه‌های مترو فعال است و در صورت خرابی هر یک از تهویه‌ها بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام می‌شود ادامه داد: مسافران باید به این مسئله توجه داشته باشند که هر چه استفاده از ماسک بیشتر باشد خطر انتقال کرونا نیز کمتر خواهد شد و سریع‌تر می‌توانیم بحران کرونا را پشت سر
بگذاریم.