کد خبر: ۱۸۹۴۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸

بوستان خانواده در ساری مورد بهره‌برداری قرار گرفت


 
  ساری- خبرنگار کیهان
مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی ویژه بانوان در زمینی به مساحت تقریبی 10 هکتار در منطقه یک ساری افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
همزمان با آیین افتتاحیه بوستان خانواده، بوستان رسالت با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری، خرید و تجهیز 22 دستگاه خودرو حمل زباله، خرید ادوات و ماشین‌آلات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری و پروژه تعریض و بهسازی بلوار کشاورز و ساماندهی و توسعه بازار ملامجدالدین نیز به بهره‌برداری رسید. عباس رجبی شهردار ساری در مراسم افتتاح پارک بانوان ساری که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد گفت: پارک بانوان ساری در زمینی به مساحت 10 هکتار شامل هشت هزار متر مربع ساختمان، 14 هزار متر مربع پارکینگ و 3 هکتار فضای سبز با صرف 800 میلیارد ریال هزینه احداث و به بهره‌برداری رسیده است. وی افزود: همزمان با افتتاح پارک بانوان به منظور تجهیز آتش‌نشانی به لباس‌های مخصوص تنفسی به ارزش 5 میلیارد تومان و خرید 22 دستگاه خودرو مکانیزه حمل و نقل به ارزش 60 میلیارد تومان انجام شده که با افزودن 22 خودرو به ناوگان حمل و نقل زباله سالانه 25 میلیارد تومان صرفه‌جویی صورت پذیرفته است.
شهردار ساری با اشاره به شیوع کرونا و کاهش درآمد کلان شهرها گفت: شهردار ساری در سه ماهه اخیر با کاهش 80 درصدی درآمد مواجه شده است.
وی در ادامه افزود: برای تکمیل احداث کارخانه  زباله‌سوز ساری 38 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد تا معضل دفع زباله در ساری رفع شود.