کشتی حامل ۱۲ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفت
معاون بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پنجمین کشتی حامل برنج به ظرفیت ۱۲ هزار تن برنج در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفت.
محمد شکیبینسب با بیان اینکه نخستین کشتی حاملکالای اساسی در سال 1399 در بندر بوشهر پهلو گرفت اظهار داشت: این کشتی از مبدا هند وارد بندر بوشهر شد و حامل 12 هزار تن برنج است.
وی با اشاره به اینکه از نیمه دوم آذرماه سال قبل ورود کشتیهای حامل کالاهای اساسی به بندر بوشهر آغاز شدگفت: تاکنون در مجموع 5 فروند کشتی کالاهای اساسی در بندر بوشهر پهلو گرفت که حامل 57 هزار تن برنج بوده است.
رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز از افزایش سرعت تخلیه کالاهای اساسی در بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: کشتی حامل 12 هزارتن برنج به ظرفیت 500 تا 550 کامیون است که 5 روزه تخلیه میشود که سرعت تخلیه بسیار مطلوب است.
سعید عباسی، رعایت دستورالعملهای بهداشتی در عملیات تخلیه و بارگیری کالا را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این راستا ضمن ضدعفونی تجهیزات و ابزارآلات لازم همه دستاندرکاران عملیات تخلیه و بارگیری کالا تبسنجی میشوند و دارای پوشش ماسک و دستکش هستند.