بازگشت پرستار مدافع سلامت بعد از 50 روز به آغوش خانواده
قائمشهر- خبرنگار کیهان:
پرستار بیمارستان رازی قائمشهر پس از 50 روز شیفت کاری به آغوش خانواده بازگشت.
زهره سلیمی خورشیدی اهل روستای خورشیدکلای شهرستان گلوگاه و پرستار بیمارستان رازی قائمشهر بعد از 50 روز شیفت کاری و خدمت به بیماران کرونایی در کمال صحت و سلامت آرات 2 ساله خود را در آغوش گرفت.
خانم سلیمی خورشیدی از نخستین روز اسفند پارسال، در لیست شیفت پرستاران آنکال بیمارستان رازی قائم شهر قرار گرفت و بعد از 50 روز پرستاری از بیماران درگیر با کرونا به خانه بازگشت.
سلیمی الگوی خود در زندگی را حضرت زینب کبری(س) دانست و گفت: دوست داشتم همچون حضرت زینب(س) پرستار شوم و بتوانم به مردم کشور خود خدمت کنم.