کد خبر: ۱۸۵۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
در پیامی به محمدجواد ظریف

وزیر خارجه بوسنی مدیریت ایران در درمان بیماران کرونایی را ستود

وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در پیامی به همتای ایرانی خود، مدیریت ایران در مهار کرونا و درمان بیماران را ستود.




به گزارش مهر، «بیسرا تورکویچ» وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در پیامی خطاب به محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود، ضمن همبستگی با دولت و ملت ایران از جان‌باختن شماری از هموطنانمان در اثر ویروس کرونا ابراز تاسف و همدردی کرد.
وی در این پیام کتبی مدیریت ایران در مهار این ویروس و درمان بیماران را ستود.