ابتلای 26 پزشک، پرستار و کادر بیمارستان امام رضا(ع) تبریز به کرونا
26 تن از پزشکان، پرستار و نیروهای خدماتی و اداری بیمارستان امام رضا(ع) تبریز به کرونا مبتلا شدند.
تبریز- خبرنگار کیهان:
«مسعود فقیه دینوری» رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز گفت: بیمارستان امام رضا(ع) تبریز قطب درمانی مبارزه با کرونا در منطقه است و 26 تن از کادرهای پزشک، پرستار و نیروهای اداری و خدماتی مشکوک به کرونا بودند که تحت درمان و قرنطینه قرار گرفتند. وی افزود: یک رزیدنت تحت بستری است. دینوری تصریح ساخت: همکار درمانی بستری از دیگر مراکز درمانی داریم و شرایط پرستار و نگهبان بدحال بیمارستان بهبود پیدا کرده است. به گفته دینوری از 1000 بستری کرونایی بیمارستان 95 نفر آنان فوت کردند و 680 نفر ترخیص شدهاند.