کد خبر: ۱۸۵۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴

ابتلای 26 پزشک، پرستار و کادر بیمارستان امام رضا(ع) تبریز به کرونا

26 تن از پزشکان، پرستار و نیروهای خدماتی و اداری بیمارستان امام رضا(ع) تبریز به کرونا مبتلا شدند.

 
 تبریز- خبرنگار کیهان:

«مسعود فقیه‌ دینوری» رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز گفت: بیمارستان امام رضا(ع) تبریز قطب درمانی مبارزه با کرونا در منطقه است و 26 تن از کادرهای پزشک، پرستار و نیروهای اداری و خدماتی مشکوک به کرونا بودند که تحت درمان و قرنطینه قرار گرفتند.  وی افزود: یک رزیدنت تحت بستری است. دینوری تصریح ساخت: همکار درمانی بستری از دیگر مراکز درمانی داریم و شرایط پرستار و نگهبان بدحال بیمارستان بهبود پیدا کرده است. به گفته دینوری از 1000 بستری کرونایی بیمارستان 95 نفر آنان فوت کردند و 680 نفر ترخیص شده‌اند.