«کرونا»، بهانه تازه عربستان برای بازداشت فعالان رسانهای
رژیم آلسعود با سوءاستفاده از مشغول شدن افکار عمومی جهان به بحران کرونا، مشغول قلع و قمع گسترده فعالان رسانهای است.
حساب توئیتری «معتقلی الرأی» که به امور بازداشتشدگان در عربستان میپردازد، نوشته رژیم سعودی موج جدید بازداشتها را با سوءاستفاده از سرگرم شدن جهان به بحران کرونا آغاز کرده است. فارس در این رابطه به نقل از این منبع خبری نوشته، شمار زیادی از فعالان عرصه رسانه و دیگر حوزهها بازداشت شدهاند. در این حساب توئیتری همچنین آمده، «منصور الرقیبه» فعال معروف رسانهای از جمله افرادی است که در جریان بازداشتهای جدید، بازداشت شده و دلیل دستگیری او بیان دیدگاه خود در توئیتهای قدیمی است! حساب توئیتری «معتقلی الرأی» همچنین سوءاستفاده مسئولان سعودی از بحران کرونا را محکوم کرده و خواستار توقف «کُمدی حقوقی» و آزادی فوری تمامی افرادی شده که به خاطر بیان دیدگاههای ساده خود بازداشت شدهاند.