کد خبر: ۱۸۴۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
وزیرآموزش و پرورش ابلاغ کرد

الزام مدیران مدارس به استفاده از شبکه اجتماعی داخلی

وزیر آموزش و پرورش با صدور بخشنامه‌ای انتخاب شبکه اجتماعی داخلی مناسب مدرسه را ابلاغ کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش وپرورش، محسن حاجی میرزایی با صدور بخشنامه‌ای انتخاب شبکه اجتماعی داخلی مناسب مدرسه و تکمیل اطلاعات معلمان و کلاس‌های درس را به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ کرد.
در متن این بخشنامه آمده است: «با توجه به لزوم استفاده از فضای مجازی مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اقتضائات شرایط کنونی و ضرورت استمرار امر آموزش و پرورش با بهره‌گیری از امکان‌های موثر موجود در فضای مجازی و با عنایت به تاکیدات مکرر دولت درخصوص استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی در کل مبادلات الکترونیکی و فرآیند ایجاد شبکه اجتماعی دانش‌آموزی، مدیران مدارس موظفند با مراجعه به سامانه سناد نسبت به انتخاب شبکه اجتماعی داخلی مناسب مدرسه و تکمیل اطلاعات معلمان و کلاس‌های درس اقدام کنند».
شایعات درباره برخورد
با معلم مهربان آستارایی صحت ندارد
همچنین وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برخی شایعات مبنی بر بیکار شدن و برخورد با معلم آستارایی که واژه‌ آنلاین را به اشتباه تلفظ کرده بود، گفت: شایعات درباره برخورد با معلم مهربان آستارایی صحت ندارد.
‏محسن حاجی میرزایی در پیامی در صفحه شخصی خود نوشت: «وقتی می‌گوییم ‎آموزش هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود، به اعتبار معلمان فداکار و مسئولیت‌پذیری می‌گوییم که این روزها با کمترین امکانات چراغ آموزش را از خانه‌هایشان روشن نگه داشته‌اند. شایعات درباره برخورد با ‎معلم مهربان آستارایی صحت ندارد.»