ادامه تصویربرداری یک سریال با موضوع مفاسد اقتصادی(اخبار ادبی و هنری)
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در تهران ادامه دارد.
ابوالقاسم طالبی پس از ساخت دو مجموعه «بازگشت پرستوها» و «به کجا چنین شتابان» ساخت مجموعهای را عهدهدار است که به مسایل روز جامعه توجه دارد.
«طلاق» جزو آثار الف فاخر تلویزیون است که در مرکز سیمافیلم تهیه میشود. طالبی در این سریال قصهای در هم تنیده شده را طراحی و به نگارش درآورده که به مسایل اجتماعی میپردازد و در دل قصهها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است. تاکنون ۳۰ درصد از تصویربرداری مجموعه انجام شده و علاوهبر تهران در چند کشور خارجی نیز تصویربرداری خواهد شد.
در این مجموعه تلاش شده تا علاوهبر حضور بازیگران باسابقه عرصه سینما و تلویزیون از دانشآموختگان بازیگری در دانشگاهها و موسسات آموزشی استفاده شود و در کنار بازیگران نام آشنا چندین چهره جدید معرفی خواهند شد.