پروژه فاضلاب گلستان شهر بجنورد با حضور وزیر نیرو افتتاح شد
پروژه فاضلاب گلستان شهر بجنورد، مرکز خراسان شمالی با حضور دکتر رضا اردکانیان، وزیر نیرو افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار داشت: پروژه فاضلاب مجموعه مسکونی گلستان شهر بجنورد، با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
غلامحسین ساقی اظهار داشت: اجرای شبکه فاضلاب گلستان شهر بجنورد از سال ۹۷ آغاز شد و در شهریورماه امسال به اتمام رسید.
وی خاطرنشان کرد: شبکه جمعآوری فاضلاب گلستان شهر، به طول ۲۵ کیلومتر و خط انتقال به طول 5/5 کیلومتر اجرا شده است.
ساقی اظهار داشت: عملیات نصب انشعاب فاضلاب گلستان شهر هم دی ماه امسال، آغاز شد و این اقدام تا پایان سال به اتمام میرسد.
با اجرای طرح فاضلاب در گلستان شهر بجنورد، مشکلات چندین ساله ساکنان این مجموعه مسکونی حل میشود.
بافت زمین در منظقه گلستان شهر بجنورد به گونهای است که جذب آب ندارد به همین علت ایجاد زیرساخت تأسیسات فاضلاب در این منطقه بسیار هزینهبر بوده است.