kayhan.ir

کد خبر: ۱۸۳۶۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴

کیهان و خوانندگان




33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* همان‌ زمانی که ویروس کرونا در ووهان چین دیده شده مسئولین ما هم باید این آمادگی را کسب می‌کردند که ممکن است این ویروس در آینده به ایران سرایت کند، اما غفلت از تمهیدات مواجهه با این بیماری، باعث گسترش آن و ایجاد بازار سیاه ماسک، مواد ضدعفونی‌، دستکش و... شده است! چرا؟
5620---0922
* مجلس برای مقابله کشور با کرونا چه اقدامی انجام داد غیر از این که تصمیم به تعطیل کردن جلسات خود گرفت؟!
0829---021
* دولت زمانی که از بحران ویروس چین مطلع شد باید آمادگی صددرصد پیدا می‌کرد جلوی این نابسامانی بازار کالاهایی مثل ماسک و مواد ضدعفونی را می‌گرفت تا این همه غوغا و موج‌سازی بر اعصاب ملت آوار نمی‌شد. مجلس هم طبق روال سال‌های گذشته در خواب زمستانی و بی‌عملی به سر می‌برد.
2696---0912
* افراد پست و فرومایه‌ای که در این شرایط کشور اقدام به احتکار ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده یا تقلب در ساخت این اقلام کنند از حیوان هم پست‌ترند. به چنین افرادی باید به چشم افراد مهدورالدم نگاه کرد. از
قوه قضائیه می‌خواهیم با این جماعت فاقد ارزش‌های انسانی به شدت برخورد بکند.
علیمردانی
* از دستگاه‌های امنیتی و قضایی درخواست می‌شود در این روزهایی که ویروس کرونا به مسئله اصلی کشور تبدیل شده است و متاسفانه عده‌ای سودجو به احتکار و گران‌فروشی روی آورده‌اند با سرپنجه‌های قدرت بر سر این شغال‌ها و زالو صفت‌ها فرود آید تا درس عبرتی برای دیگرانی شود که همین سودای ناپاک را در سر دارند.
6794---0910 و 8631---0918
* دولت جنایتکار آمریکا به بهانه ویروس کرونا ژست بشردوستی و حمایت از مردم ایران گرفته و اعلام کرده اجازه ارسال غذا و دارو به ایران را می‌دهد! دولتمردان آمریکایی‌ اگر انسان بودند سراغ ترور بیولوژیکی یعنی ساخت ویروس کرونا و انتشار آن در جهان نمی‌رفتند.
0291---0918
* خوب است ترامپ احمق به فکر مشکلات خود و کشورش باشد. ما ملت ایران به فضل الهی و با رهنمودهای رهبر حکیم و الهی خود با قدرت تمام بر مشکلات کرونا و سایر مشکلات فائق می‌آییم و نیازی به دوستی‌های خاله خرسه نداریم! ما مسلمانان که نظافت و پاکی با گوشت و پوستمان آمیخته است و این نظافت از دنیای اسلام به جهان بربریت غربی رسید،  می‌توانیم بر همه مشکلات و بیماری‌ها پیروز شویم. ان‌شاءالله
0811---0914
* امروز جامعه پزشکی در خط مقدم مبارزه با توطئه تدارک دیده دشمنان قسم خورده انقلاب با عنوان ویروس کرونا قرار گرفته‌ فلذا تلاش خالصانه آنان در این میدان اجر و پاداش رزمندگان دوران جنگ سخت را به همراه دارد.
8712---0912
* بزرگنمایی ویروس کرونا و ساختن مسائل حاشیه‌ای برای آن در ایران سیاست معاویه‌ای آمریکایی‌ها و عوامل داخلی آنان می‌باشد. هدف دشمنان این است که ایران انقلابی را منزوی بکنند. به امید خدا از این مشکل نیز عبور خواهیم کرد و انقلاب به پیش خواهد رفت.
4207---0912
* 8 نفر از کنگره آلمان از نقش این دولت حامی تروریسم در به شهادت رساندن سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز پرده‌برداشتند ولی دریغ از یک موضع قوی توسط دولت و وزارت امورخارجه ما!
صباغیان و کرمی
* رسالت نمایندگان متعهد مجلس یازدهم اعاده حیثیت مجلس و بازگرداندن جایگاه آن به حدود انتظار حضرت امام(ره) به عنوان عصاره فضیلت‌های ملت است و در اولین گام باید شفافیت آراء نمایندگان را تصویب کنند و بعد به نیت همگامی با مردم به تعدیل حقوق نمایندگان مجلس بپردازند. باید لکه‌های ننگ اقدامات مدعیان اصلاح‌طلبی را از دامان مجلس شورای اسلامی شست.
6273---0912
* حدود 6 ماه از تاسیس کانال مالی اینستکس می‌گذرد ولی خروجی این کانال مالی برای ایران تقریبا صفر بوده است، تا کی قرار است برخی مسئولین سرگرم وعده‌های اروپا باشند؟
5276---0919
* نمایندگان انقلابی که از سوی مردم برای مجلس جدید انتخاب شده‌اند با راهگشایی از میان مشکلات مردم می‌توانند آن دسته از مردمی را که به دلیل ناکارآمدی دولت روحانی و مجلس دهم با انتخابات قهر کرده‌ بودند در انتخابات بعدی پای صندوق‌های رای بیاورند.
6273---0912
* ان‌شاءا... شورای نگهبان نامزدهای بی‌حاشیه‌ای را برای خدمت در کرسی ریاست جمهوری 1400 تائید کند. چرا که خود حاشیه‌سازی نشانه‌ای از عدم کفایت سیاسی و عدم صلاحیت است.
8495----0911
* هر یک از نهادهای مربوط برابر قانون اقدام خود را در قبال موضوع FATF، پالرمو، سی‌اف‌تی و... انجام داده‌اند. حال که اختیار و وظیفه مجمع بوده است که تصمیم بگیرد شایسته است دولت هم به قانون احترام بگذارد.
9961----0902
* سالمندان توانایی استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپ و... را ندارند کاش مراکز دانش بنیان فکری هم برای این بخش از جامعه بکند.
0883---031
* شایسته است هیئت‌های مذهبی کانال ویژه‌ای متشکل از همه هیئت‌ها راه‌اندازی کنند و در آن یک جنگ روانی را علیه تبلیغات استکبار جهانی در موضوعات مختلف ساماندهی کنند. هیئت‌های مذهبی در بزنگاه‌ها کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند.
2907---0912
* حقوق فرهنگیان شاغل دوبار افزایش یافته ولی حقوق فرهنگیان بازنشسته ثابت باقی مانده است. چرا چنین تبعیضی وجود دارد؟
5255----0915
* شبکه‌های صدا و سیما در شهرستان ماه‌نشان زنجان خوب دریافت نمی‌شوند حالا که آموزش‌ از راه دور دانش‌آموزان شروع شده است فرزندان ما چه کار باید بکنند؟
8218----0930
*‌ اکثر انحصار وراثت‌هایی که دادگستری برای انتقال اموال متوفی به صورت «محدود» صادر می‌کند هیچ اعتباری ندارد و مردم باید مجددا اقدام به گرفتن «انحصار وراثت نامحدود» بنمایند. این دوباره‌کاری برای چیست؟
5335---0911
* در کوچه شهید مرتضی اروانی واقع در شهرک شریعتی تهران ساختمان‌های جدید زیادی ساخته شده است که منجر به خشک‌ شدن درختان قدیمی این کوچه در طی 2 سال ساخت و ساز شده است از شهرداری منطقه 19 تقاضا داریم برای کاشت نهال و هرس درختان باقی مانده این کوچه اقدام کند.
1613---021
* طبق اعلام‌های دولت، مقرر شده بود همراه با حقوق بهمن‌ماه عیدی بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت شود اما تا حالا عیدی به حساب بازنشستگان واریز نشده است!
8397----0912